vierailija
Doh, löysä ei ole sama kuin käyrä.Ehkä alaspäin?
Doh, löysä ei ole sama kuin käyrä.Ehkä alaspäin?
Nonniiiiii.... tuolla oli sitten ihan muutama vibraattori.Tämä on todella toimiva ja suorastaan halpa.
http://sextoy.rocks/vibrator/g-spot-new-impulse-vibrator-purple.html
Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.Ei sitä oikein peniksellä löydy, ikävä kyllä.
Näin se menee. Paljon mielummin otan orgasmini kalun kanssa g-pisteestä kuin nuolemalla klitasta. Klittaorkut ovat lyhyempiä ja terävämpiä. G-pisteestä saa kokonaisvaltaisen valtavan ison räjähdyksen, jossa taju meinaa lähteä.Minä saan paljon voimakkaampia orgasmeja vaginan ja g-pisteen kautta kun klitoriksesta. G-piste orgasmikin kestää huomattavasti pidempään.
Onko muilla samoja tuntemuksia?
Kyllä löytyy huomattavasti helpommin g-piste sauvalla joka on siihen hommaan suunniteltukin ja muotoiltu.Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Täysin samaa mieltä muruseni.Näin se menee. Paljon mielummin otan orgasmini kalun kanssa g-pisteestä kuin nuolemalla klitasta. Klittaorkut ovat lyhyempiä ja terävämpiä. G-pisteestä saa kokonaisvaltaisen valtavan ison räjähdyksen, jossa taju meinaa lähteä.
Olet siitä onnellinen että voit oikein valita mistä otat orgasmisi, minä kun en saa orgasmia laisinkaan.Näin se menee. Paljon mielummin otan orgasmini kalun kanssa g-pisteestä kuin nuolemalla klitasta. Klittaorkut ovat lyhyempiä ja terävämpiä. G-pisteestä saa kokonaisvaltaisen valtavan ison räjähdyksen, jossa taju meinaa lähteä.
Tasan ei mene nallekarkit.Olet siitä onnellinen että voit oikein valita mistä otat orgasmisi, minä kun en saa orgasmia laisinkaan.
Buhaaaa. Kenellä on 12 cm penis?Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Ilmeisesti aika monella, mikäli on uskomista tilastoja siitä, että n. 13 cm on keskipituus.Buhaaaa. Kenellä on 12 cm penis?
Suunnilleen 100 penistä on erektiossa tullut koettua eikä ole tuollaista 13 senttistä pikkupippeliä vielä vastaan tullut.Ilmeisesti aika monella, mikäli on uskomista tilastoja siitä, että n. 13 cm on keskipituus.
Olen urheillut lukuisissa eri joukkueissa ja suihkutellut varmaan tuhansien pippelien kanssa. En ole tosin nähnyt näitä pippeleitä erektiossa mutta suurin osa on löysänäkin sen kokoisia jötiköitä että joku 13 keskimitta kuulostaa vitsiltä.Ilmeisesti aika monella, mikäli on uskomista tilastoja siitä, että n. 13 cm on keskipituus.
Mun gee-piste ei löydy peniksellä, ei sitten niin millään, mutta sauvalla pystyn sen löytämään.Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Löytyy se, jos heität aivot narikkaan ja päästät irti turhista estoistasi.Mun gee-piste ei löydy peniksellä, ei sitten niin millään, mutta sauvalla pystyn sen löytämään.
Tosin kaikilla peniksillä g-piste ei välttämättä löydy. Kannattaa sovittaa useampaa kappaletta, mikäli haluaa löytää sen itselleen sopivimman peniksen.Löytyy se, jos heität aivot narikkaan ja päästät irti turhista estoistasi.
Ei löydy mulla, paitsi sauvalla. Usko jo vai heititkö aivot narikkaan?Löytyy se, jos heität aivot narikkaan ja päästät irti turhista estoistasi.
Mikä nyt on muka kauhean teknistä? Yksi hieromasauvako?No miten ihmeessä seksi on muuttunut (nykyään?) noin tekniseksi?? Siitähän menee kaikki fiilis tietty "mystisyys" pois.....tuntuisi, että tärkeintä on säilyttää kipinä (esim. pitkässä parisuhteessa) ....anteeksi nyt ot komenttini, mutta tuli vaan mieleen, että tuosta voi osin johtua kaikenlaiset haluttomuudet, kyllästyminen parisuhteessa (mikään eri riitä jne)
Seksileluillahan nimenomaan tuodaan lisämaustetta sinne sänkykammariin.No miten ihmeessä seksi on muuttunut (nykyään?) noin tekniseksi?? Siitähän menee kaikki fiilis tietty "mystisyys" pois.....tuntuisi, että tärkeintä on säilyttää kipinä (esim. pitkässä parisuhteessa) ....anteeksi nyt ot komenttini, mutta tuli vaan mieleen, että tuosta voi osin johtua kaikenlaiset haluttomuudet, kyllästyminen parisuhteessa (mikään eri riitä jne)
Ehkä otantasi miehistä on vain liian pieni.Ei löydy mulla, paitsi sauvalla. Usko jo vai heititkö aivot narikkaan?
Tässä on kuule seksiä harrastettu jos minkälaista eikä mulla ole oikeestaan sen suhteen mitään estoja.
Tai ehkä sinä olet väärässä.Ehkä otantasi miehistä on vain liian pieni.