Onks se samaa ku pissa?squirttaava nainen on kyllä seksikkäintä mitä voin kuvitella.
Ei ole!Onks se samaa ku pissa?
Minulla oli eräs jo ex-tyttöystävä joka squirttas dildottaessa. Yhdynnässä hän saattoi joskus tehdä saman, mutta vain ja ainoastaan silloin kun hän itse oli päällä ratsastamassa.squirttaava nainen on kyllä seksikkäintä mitä voin kuvitella.
Lensikö naamallesi?Minulla oli eräs jo ex-tyttöystävä joka squirttas dildottaessa. Yhdynnässä hän saattoi joskus tehdä saman, mutta vain ja ainoastaan silloin kun hän itse oli päällä ratsastamassa.
Erittäin kiihottavaa.
Anuksen kautta mies, vaginasta nainen (luonnollisesti koska miehellä ei ole vaginaa).Kumpi saa helpommin g-piste orgasmin... mies vai nainen?
minä naisena saan kyllä orkun helpommin anaalin kautta, ehkä olen poikkeus.Anuksen kautta mies, vaginasta nainen (luonnollisesti koska miehellä ei ole vaginaa).
Ei naiset saa anaaliorkkuja.minä naisena saan kyllä orkun helpommin anaalin kautta, ehkä olen poikkeus.
Minä en ole koskaan sqruitannut mutta mistä sen tietää onko se sitä vai tuleeko pissa? Joskus seksissä tulee olo että pissattaa ja sitten pidättelee mutta onko se sitten kumpaa niin mistä sen tietää?squirttaava nainen on kyllä seksikkäintä mitä voin kuvitella.
Anna tulla vaan ja maista sitä.Minä en ole koskaan sqruitannut mutta mistä sen tietää onko se sitä vai tuleeko pissa? Joskus seksissä tulee olo että pissattaa ja sitten pidättelee mutta onko se sitten kumpaa niin mistä sen tietää?
Miksei mukamas?Ei naiset saa anaaliorkkuja.
Ottavatko hienotkin leidit anukseen?Kyllä minä ainakin saan.
Terveisin, Hieno lady
Anaaliseksihän on tredikästä nykyään joten tottakai ottavat.Ottavatko hienotkin leidit anukseen?
Mikäli et pissatessa meinaa saada orgasmia niin luulisi että eron tulet huomaamaan.Minä en ole koskaan sqruitannut mutta mistä sen tietää onko se sitä vai tuleeko pissa? Joskus seksissä tulee olo että pissattaa ja sitten pidättelee mutta onko se sitten kumpaa niin mistä sen tietää?
Kaikki johtuu anaalista, se on yhä monille tabu.Onko miehen g-piste tabu?
Niin kovin vähän aihetta käsitellään mediassa kun taas naisen g-pisteestä toitotetaan vähän joka paikassa.
En kyllä tajua mitä tabua siinä on koska anaalin on puskettu jo tuhansia vuosia joka kulttuurissa.Kaikki johtuu anaalista, se on yhä monille tabu.