G: Perhepedissä nukkuville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Miten leveä sänky teillä on, ketkä nukutte perhepedissä? Ja minkä ikäinen lapsi/lapset sängyssä teidän lisäksi nukkuu?

Kiinnostaa, koska olisi aiheellista hankkia uusi parisänky. Miehen mielestä vaan 160cm leveys ei riitä. Se näyttäis yleisimmin markkinoitu olevan.

Meillä on 180cm + tämmönen
oekoweiss1_p1.jpg

Meillä 160cm+vieressä 80cm+toisella puolella vieressä lastensänky. 4vee nukkuu tossa 80cm 2,5vee tossa lastensängyssä ja minä,mies ja 1vuotias tuossa 160cm.

Minulla ihan yksinäni on 180 cm levee sänky, johon mahtuu toisinaan likka 4 v. mainiosti, useimmiten kääntyy kylläkin vaakatasoon yön aikana ja äitee saa varpaat suuhun :D

tavallinen parisänky jossa nukkuu mies minä 1v poika ja kissa jalkopäässä. Mutta mä oon haaveillu isommasta kuin 180levysestä... Ollaan menossa varmaan syksyllä sänkyostoksille katsomaan parin metrin levystä Se on joku erikoisjuttu että pitää tilata erikseen liikeeseen. Meillä on iso makuuhuone johon mahtuu ja mä olen aika huonouninen ku mies kuorsaa ja vetää peittoa lapsi nukkuu poikittain ja kissa nukkuu jalkojen päällä... Mä sitten puolet yöstä katselen kattoa ja haaveilen isommasta sängystä.

Meillä on 200cm leveä jenkkisänky. Sängyssä nukkuu minä, mies ja vauva 5kk, joka siirtyy pinnasängystä meidän viereen ekan yösyötön yhteydessä. Monesti myös 2v esikoinen kömpii viimeistään kuudelta aamulla samaan sänkyyn ja jatkaa siinä vielä uniaan tunnin tai pari.

160cm olis meille liian pieni ainakin silloin kun ollaan kaikki neljä samassa sängyssä. Ihan pienen vauvan kanssa tuo 160cm saattaisi riittääkkin, mutta viimestään siinä vaiheessa alkaa tulla ahdasta kun lapsi alkaa pyöriä unissaan. Pienikin vauva vie yllätttävän paljon tilaa siinä sängyssä! nukkuu kädet levällää jne. Isompi lapsi onkin yhtäkkiä poikittain tai jalat tyynyllä :D

meillä on 160 cm plus 80 cm eli pojan sänky meidän sängn vieressä.
Petissä nukkuu 100 kiloinen mies, minä, 6-vuotias ja aamuyöstä se 4-v poikakin.
Tämä ei ole siis harkittua perhepeteilyä, ollaan vain ajauduttu tähän...

JOS huoneeseen mahtuisi, niin ostaisin 200 cm leveän. Ehkä ostankin, vaikka huone on vain 3 x 3,5 metriä.

Juu nimenomaan mua kiinnostaa siis miten siihen parisänkyyn mahtuu!

Mistä ja millä hinnalla saa 200cm, sänkyjä? Tilaamalla? Kun mulla olisi vähän toiveissa, että tonnilla selvittäisiin. Siksi siis olen miettinut tota perus 160cm mallia. 180 meille vielä mahtuisikin, mutta nekin jo hinnakkaampia.

Meillä on siis jo 5v. joka joka yö kömpii meidän viereen. Pääseekö siitä tavasta itsekseen irti?

Ainakin Ikeasta saa monia malleja 180 cm edullisesti.

Meillä 180 cm leveä sänky ja siinä on nukkunut 2-vuotias meidän välissä, tällä hetkellä välissä nukkuu 2 kk vauva. Samaan aikaan en uskaltais ottaa vauvaa ja 2-vuotiasta kuitenkaan.

Meillä on 180cm leveä sänky, ja aikuiset menee illalla nukkumaan siihen. 9kk ikäinen vauva menee sivuvaunu-pinnasänkyyn, ja esikoinen, 6v, omaan huoneeseen. Mut USEIN nykyään aamulla koko pesue on meidän sängyssä... :|

180cm leveä hommattiin jotta mulla ois enemmän tilaa kun tyttö nukkui vieressä. Tosin ei nukkunut kauaa, siirtyi 4kk ikäisenä omaan sänkyyn. Mut jos tulevaisuudessa tulee tarve nukkua vieressä niin ainakin mahtuu. :)

Yhteistyössä