G : perheenne sairaustilanne ja lääkitykset tällä hetkellä!

• Viestiketjun aloittaja omgomg
  • Ensimmäinen viesti
Minulla bipolaarihäiriö ja lääkityksenä mielialaa tasaava lääke estolääkityksenä. Lapsella ei sairauksia eikä lääkitystä, päivittäin monivitamiini- ja kalaöljylisä sekä ksylitolipastillit aterioiden jälkeen ja fluorihammastahnalla pesu kaksi kertaa päivässä (itselläni tietenkin myös viimeisin).

"xXx"
[QUOTE="pöö";25740550]Mulla kefexin keuhkoputkentulehdukseen, lisäksi kalkki+d vitamiini, multitabs ja b-12 vitamiinit lihavuusleikkauksen takia imeytymis hommeleihin.
Pojalla equasym, levemir, actrapid, novorapid ja protaphane.
Tytöllä equasym.[/QUOTE]

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten teillä pojalla on nuo insuliinit käytössä? Listalla näyttää olevan kaksi pitkävaikutteista ja kaksi lyhytvaikutteista (ateria?) insuliinia.. harvoin törmää noin suureen määrään eri inskoja, yleensähän on yksi kumpaakin jos monipistoshoidolla mennään.

"vieras"
Oho, onpas sairasta porukkaa.

Meillä ollaan onneksi juuri nyt terveitä, ei mitään flunssia pahempia olla podettukkaan.
Miehellä on siitepölyallergiaa, mutta se ei vielä pariin kuukauteen näillä leveyksillä tarvi lääkettä.

pohjantähdenalla
Mulla on thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan,fibromyalgia kipuihin/tulehduksiin käytän arcoxia 90mg tarvittaessa 3krt/vrk ja panadolia.

Nuorimmaisella lapsella kuumeeseen panadolia.

Yhteistyössä