Miehellä särkylääkkeitä selkään
Mulla vitamiinit, maitohappobakteerit ja D-vitamiini yleiseen hyvinvointiin
Esikoisella 11v, ADHD-lääkitys ja melatoniini nukkumiseen
Keskimmäisellä, 8v, ei mitään
Nuorimmaisella, 3,5kk ei mitään
Mulla colitis ulcerosa-lääkitys
Esikolla infektioastmaan kahta lääkettä
Keskimmäinen ottanut kuumelääkettä tänään
Kuopuksella korvatulehdus joten siihen antibioottia ja kipulääkettä
Esikoinen astmalääkkeet lähinnä avaava, rytmihäiriöön Adenoblock tai joku vastaava ja just nyt antibioottikuuri Kefeksin.
Keskimmäinen särkylääkkeet tarvittaessa migreeniin
Kuopus, epilepsiaan kohtauslääke, tavis lääkitys purettu ja odotellaan
Mulla ei mitään just nyt
Mihellä ahdistuneisuuteen jotain, en muista nimeä
Pojalla 2,5v ummetukseen laxoberon ja levolac jatkuvasa käytössä
Mulla raskausmonivitamiini ku oon raskaana, muuten ei mitään
Pojalla korvatulehdus ja antibiootti siihen.
Mulla itselläni korvasärky mutta ainakaan vielä en ole käynyt lääkärissä.
Miehellä keuhkoputken- ja poskiontelotulehdus ja antibioottikuuri niihin.
Tällä hetkellä kaikki muut (ihme ja kumma) ovat terveitä, paitsi minä. Mulla selkä kipeänä, kun loukkasin sen töissä. Panadolin voimalla menty, kun raskauden vuoksi ei oikein muuta voi käyttää. Onneksi selkä jo selvästi paremmassa kunnossa. Maanantaina taas lääkäriin ja mietitään meenkö enää lainkaan töihin. Vähän yli kuukausi vielä äippäloman alkuun.
Muoks: Niin ja mulla tietenkin raskausajan vitamiini käytössä ja lapsilla d-vitamiini.
Mulla satunnaisesti monivitamiini ja kalkkitbl, diane nova säännöllisesti
Miehellä burana ja triptyl krooniseen särkyyn
5v monivitamiini ja kalaöljykapselit silloin tällöin, nyt nuhassa niin nasolin
1v rela-d-tipat, nyt influenssassa niin ventoline, pronaxen ja panadol. Tauti ehkä ohi menossa niin voi vähentää noita.
[QUOTE="mä";25740568]Mikä rasva ja auttaako?[/QUOTE]
Ihan joku apteekin perus-mömmö. en osaa sanoa auttaako rasvaus (4 krt/pv) vai jatkuva suihkuttelu..ehkä vähän ja se että yritän välttää istumista. pirullinen vaiva...yäääääää
[QUOTE="uuu";25740581]Ihan joku apteekin perus-mömmö. en osaa sanoa auttaako rasvaus (4 krt/pv) vai jatkuva suihkuttelu..ehkä vähän ja se että yritän välttää istumista. pirullinen vaiva...yäääääää[/QUOTE]
Mulla Linatil verenpaineeseen, Emconcor migreeninestolääkkeenä, Somac vatsansuojalääke.Särkylääkkeen otin myös.
Kuopuksella Ventoline ja Flixotide.Amorion kuuri loppui.
Muilla ei onneksi mitään
[QUOTE="uuu";25740603]Kiitos vinkistä! täytyy kokeilla onx toi resepti-kamaa vai apteekista saatavaa?[/QUOTE]
Saa käsikauppalääkkeenä ja on joko peräpuikkoja tai rasvaa, riippuen siitä kummalla puolella aukkoa pukamat on itse suosin rasvaa, mulla on jotain haavaumiakin ja olo kyllä helpottuu pian.