G:Paskin työ mitä olet tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kohta työtön
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin mansikkamaalla töissä, tuli ihan kaikki lihakset mitä vaan on olemassa kipeiksi. Hauskaa silti oli, kesätyö nuorena.
Keikkatyö hoitoapulaisena ei ollut niitä hohdokkaimpia, mutta rahaa siitä tuli opiskeluaikana.
 
vierailija
Täh!
Siinähän saa aurinkoa, raitista ilmaa ja liikuntaa!
Msnsikkatiloissa on myös eroja. Kaksi kesää olin poimimassa, eka kesänä isäntäperhe oli aivan outo, majoitus lautamökeissä, yksi ulkovessa 30 nuorelle ja pesulla piti käydä järvessä... Toisena kesänä toisesssa paikassa sentään oli sisävessat ja suihkut ja jopa saunaa sai lämmittää
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Msnsikkatiloissa on myös eroja. Kaksi kesää olin poimimassa, eka kesänä isäntäperhe oli aivan outo, majoitus lautamökeissä, yksi ulkovessa 30 nuorelle ja pesulla piti käydä järvessä... Toisena kesänä toisesssa paikassa sentään oli sisävessat ja suihkut ja jopa saunaa sai lämmittää
Paljonko nettosit kesästä?
 
Nuorempana tullut tehtyä niin monenmoista työtä, että todella vaikea sanoa, mikä niistä olisi paskinta hommaa. Jälkikäteen sanoen melkeinpä kaikki kokemukset ovat olleet hyviä. Harvoin se itse työ ihan paskaa on, mutta joissakin tapauksissa tulee kaikenlaisia kusipäitä vastaan.

Jos ny pakko on sanoa, niin valitsisin sitten ehkä puhelinmyynnin ysärillä. Tein sitä hetken opiskelujen lomassa. Oli se aika paskaa kun piti ihmisiä suoraan sanoen kusettaa. Ja vaikka olin kohtuuhyvä siinä hommassa, niin ei se silti oikein leiville lyönyt.

Muutaman kerran kun myi oikeesti jokseenkin hyvää tuotetta ja omastakin mielestä ihan ok tarjousta, niin sitten se homma jopa menetteli.

Ja on tosiaan tehty kaikenmaailman tehdastöitä ja muuta potaskaa. Noissa töissä kuitenkin yleensä löysi sitä hyvääkin porukkaa ja se nosti työviihtyvyyttä vaikka itse työ saattoi olla melko ankeaa.
 

Yhteistyössä