G:Paskin työ mitä olet tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kohta työtön
  • Ensimmäinen viesti
Pahin oli kyllä huvipuiston kioskityöntekijän pesti. Älytön kiire koko ajan. Palkka ihan naurettava, ja lämpötila kopeissa helteellä n. 50 C.

Työkaverit tosin oli mukavia ja asiakkaatkin yleensä hyvällä mielellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Toimittajana eräässä poliittisesti sitoutuneessa lehdessä. Olin kuolla.
Oikeesti? :eek: hui....
Siis olin kuolla siihen meininkiin :LOL: Journalismin tulisi olla riippumatonta ja puolueetonta, jota se ei siis todellakaan ole. Se oli sokki nuorelle idealistille.

Mukavinta työtä on varmaankin ollut siivota tehtaalla pukuhuoneita ja saunatiloja. Palkka oli hyvä ja vaikka homma oli kirjaimellisesti aika paskasta hommaa, sai sitä tehdä liikoja ajattelematta ja stressaamatta. Toisin on nyt, oi niitä aikoja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Toimittajana eräässä poliittisesti sitoutuneessa lehdessä. Olin kuolla.
Oikeesti? :eek: hui....
Siis olin kuolla siihen meininkiin :LOL: Journalismin tulisi olla riippumatonta ja puolueetonta, jota se ei siis todellakaan ole. Se oli sokki nuorelle idealistille.

Mukavinta työtä on varmaankin ollut siivota tehtaalla pukuhuoneita ja saunatiloja. Palkka oli hyvä ja vaikka homma oli kirjaimellisesti aika paskasta hommaa, sai sitä tehdä liikoja ajattelematta ja stressaamatta. Toisin on nyt, oi niitä aikoja...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ai kauhee, mulla tuli heti Anna Politkovskajat mieleen... :eek: Ei sentään ihan niin suuren maailman meininkiä meilläpäin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Jätskikioskin myyjä :kieh: palkka oli huimat 6e/h ja se maksettiin koska sattuu. kerran oli yli kk myöhäs |O
Olin kerran provikalla jätskikitskalla. Vuonna -95 ku Suomi voitti jääkiekon mm-kultaa. Koppi avattiin tuona päivänä, asiakkaita ei käynyt ensimmäisiin viikkoihin, ja senkin jälkeen harvakseltaan ennen kunnon kesähelteitä. Kerran laskettiin tuntipalkka, taisi olla 80 penniä! Jippa je. Mutta työssä oli luontaisetunsa, nam!
 
vieras
Siivonnut raviradalla. 2 kertaa viikossa siivottiin vessat, ne oli aina "ihanassa" kunnossa kun aloitti siivoamisen. Myös ohjastajien tilat oli aivan jäätävässä kunnossa ravien jälkeen. Kengistä oli tullut mutaa ja hevosenpaskaa. Lääniä rakennuksessa oli sairaasti ja siivosin yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Toimittajana eräässä poliittisesti sitoutuneessa lehdessä. Olin kuolla.
Oikeesti? :eek: hui....
Siis olin kuolla siihen meininkiin :LOL: Journalismin tulisi olla riippumatonta ja puolueetonta, jota se ei siis todellakaan ole. Se oli sokki nuorelle idealistille.

Mukavinta työtä on varmaankin ollut siivota tehtaalla pukuhuoneita ja saunatiloja. Palkka oli hyvä ja vaikka homma oli kirjaimellisesti aika paskasta hommaa, sai sitä tehdä liikoja ajattelematta ja stressaamatta. Toisin on nyt, oi niitä aikoja...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ai kauhee, mulla tuli heti Anna Politkovskajat mieleen... :eek: Ei sentään ihan niin suuren maailman meininkiä meilläpäin ;)
Juu, arvasin että ajattelit jotain tuollaista. Siksi piti korjata heti :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Huoltoaseman myyjä
Minun ammattini. :( Paska duuni tosiaan! Myyt kahvia ja tuulilasinpyyhkimiä, teet ruokaa, siivoat vessat ja lattiat, teet tilitykset sekä hoidat illalla rahaliikenteen ja raportit ja sitten vielä käyt korjaamassa autopesukonetta 5 kertaa päivässä kun siellä on auto jumissa.

Haaveilen kaupankassan työstä. Se olisi niin helppoa nykyiseen verrattuna. isossa marketissa sinun ei tarvitse edes itse laskea kassaa.
 
Okei... kun nyt tuli noita kyykkimispuolen peltohommia moitittua, niin kehunpa toista... eli sokerijuurikkaiden kera on ihan kiva työskennellä, sekä koneellisesti että kävipelillä.

Mutta mukavin tekemistäni duuneista olki ehdottomasti toi kirjastohomma. Leppoisaa, monipuolista ja kivoja ihmisiä, sopivat työajat jne.
 
Nuorena kesäduunissa siivoamassa; ei ollut mun juttu.
Samoin olin joskus kesäduunissa Ärrällä, sekin oli aika tylsää välillä jos oli hiljaista ja yksin.

Edellinen vakkari työpaikka oli loppuvaiheessa aika syvältä; huono ilmapiiri, rasittava esimies, liian vähän porukkaa duunissa eli sai vetää peräsuoli pitkällä koko ajan...
Mä olin sieltä pois kaksi äitiyslomaa sekä hoitovapaalla ja takaisin paluu tuntu aivan ylivoimaiselta.
Ja meninkin sitten uuteen duunipaikkaa, onneksi! :)
 
Hmmm
Aulaemäntä. Kinuat ison lafkan työntekijöitä näyttämään henkilökorttinsa ja koska et tunne ketään (eli ovatko työntekijöitä vai eivät?) loukkaantuvat tai tiuskivat, eivät näytä korttejaan vaan painelevat portista sisään mulkoillen ja jäät nolona seisomaan. Niitten pitäis ne kortit osata näyttää anyway, mutteivat viitsi/halua.
 
siivoustyö
hyi kuurata toisten paskahuusseja hyi helkkari ei ollu mun hommaa. arvostan toki korkealle ihmisiä jotka siivoavat/siivojia ja heidän työtä. mutta olen niin alhainen ja pieni ihminen etten halua tehä tuota työtä.
 
no kai se on se kaupan kassana. :$
ärsyttävät asiakkaat ja aivoton työ.

hyvänä kakkosena tulee työ vanhainkodilla. ei ne asiakkaat mitään, kivoja vanhuksia, ja työkaveritkin oli ok, mutta se itse työ siellä... ei taida olla mun ala. aika aivottomana saa tehdä samaa rutiinia vuorosta toiseen. pesut, syötöt, pesut, syötöt. ja vielä kyseisessä paikassa joutui tekemään laikkarien hommatkin.
 

Yhteistyössä