G:Paskin työ mitä olet tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kohta työtön
  • Ensimmäinen viesti
v
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Aulaemäntä. Kinuat ison lafkan työntekijöitä näyttämään henkilökorttinsa ja koska et tunne ketään (eli ovatko työntekijöitä vai eivät?) loukkaantuvat tai tiuskivat, eivät näytä korttejaan vaan painelevat portista sisään mulkoillen ja jäät nolona seisomaan. Niitten pitäis ne kortit osata näyttää anyway, mutteivat viitsi/halua.

Mä oon tehnyt samaa. Mun työkaveria heitettiin sillä mötikällä, johon laitetaan luulakärkikynä, päähän, kun kehtasi kysyä henkilökorttia joltain pikkupomolta.
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
kannanottaja
Keikkaduunit tehtaaseen - never again. Iskä on ollu huoltsikalla yli 30 vuotta - ihan helvettiä kiireaikana liian pienellä miehityksellä. Mutta tuttuja riittää asiakkaissa:). Itsekkin parina kesänä lukioiässä tehnyt tuota duunia. Voittaa tehtaan liukuhihnaduunit ja kouluttamattomat, k*sipäiset pikkupomot mennen tullen.
 
numeropalvelun työntekijä

1/30 asiakkaista osaa käyttäytyä ja puhua ilman että haukutaan tyhmäks, huoritellaan tai muuta vastaavaa.

noin puolet jäljelle jäävistä asiakkaista osaa käyttäytyä ja ovat vieläpä kaiken lisäksi mukavia!
 
vieras
Paskinta on varmaan ollut junien siivous, jota tein kesätyöksi reilut 10 vuotta sitten. Työkaverit oli ihania ja meillä oli tosi hyvä ilmapiiri, mut se junien vessojen siivous.. ugh.
 
vieras
Kylpylähotellin siivooja.Välillä oli vuoroja, että piti puhdistaa uima-altaiden reunoja(yöllä ja tietysti uikkari päällä),samalla kun yläkerran yökerhosta näki suoraan altaille..ei kivaa!
 
Keittiöapulainen
Olin nuorena pari kuukautta ison sairaalan keittiössä apulaisena eli työ oli perunan kuorimista käsin, juuresten pilkkomista käsin, isojen tarjoilukärrien pesua kuumalla vedellä.. Myös keittiön siivoaminen on aika rankkaa, kun pitää suihkutella isot astianpesulinjat puhtaiksi, jynssätä isot kattilat puhtaiksi käsin ym.ym.. Vaatii paljon voimia, ei ollut mulle sopivaa työtä ollenkaan !!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
numeropalvelun työntekijä

1/30 asiakkaista osaa käyttäytyä ja puhua ilman että haukutaan tyhmäks, huoritellaan tai muuta vastaavaa.

noin puolet jäljelle jäävistä asiakkaista osaa käyttäytyä ja ovat vieläpä kaiken lisäksi mukavia!


oot varmaankin ollu samassa paikassa töissä mitä minä :D
 
vierailija
Hei, sähän oot ihan mun kohtalotoveri! 👋 Mun pohjanoteerausduunini oli myös ns.perheyritys... Ja tosiaan muistan eräänkin kerran kun mut patistettiin ulos siistimään pihaa syyspakkasilla ja mulla varusteina hame, ohuet sukkahousut ja ohut syystakki. Ei tosiaan kuulunut toimenkuvaan, eikä myöskään muiden työntekijöiden kahvitahrojen pyyhkiminen lattialta...
eikös Hesburgerin pääomistajaa joskus syytetty jopa alaikäisen työntekijänsä jonkinasteisesta seksuaalirikoksesta?
 
Olen ehkä välttänyt huonot duunit kun ei ole tarvinut olla hesessä, mäkissä tms. ihmisten saastutuspaikoissa.

Huonoiten palkatuin oli mun eka duuni 14-vuotiaana, mutta ei sekään kamalaa ollut. Haastoin itseäni koko ajan parempiin suorituksiin. Ajastin joka kerta kokonaisajan ja erikseen erinäisiä asioita. Joskus jaoin lehtiä jopa pimeässä rapussa jossa ei ollut yhtään ikkunaa! Ihan tarkoituksella.😂 Ette arvaa miten nopeasti vieläkin menen rappuja ylös tai alas!💪 Hypin niitä jättäen askelmia väliin.😁

Haastavaa oli saada kärryä kulkemaan talvella paksussa sohjossa. Osa alueesta oli hiukan kaumpana (okt-alue).
Sinne menin fillarilla ja kärri oli satulaputkessa kiinni. Jos oli Bilteman tai Ikean kuvastoja niin reissuja sai heittää lukuisia. Opin muuten kerrasta että en voi lastata kärryä liian täyteen jos katalogeja kyydissä, kerätessäni niitä märkinä maasta!😬

Duuni oli hyvää liikuntaa, enkä käyttänyt kerrostaloalueella (5krs. enimmäkseen) ikinä hissiä.💪
 
Olen tehnyt elmäni aikana monia töitä. Noita punaisia valoja radiomastoihin en ole ollut vaihtamassa.
Tympein työ oli haudankaivajan työ.
Eikös se ole melko kiitollinen duuni: tarjoat (valmiina kauniin) viimeisen leposijan ja omaisille/läheisille muisopaikan…
Hautausmailla on aina niin kaunista ja rauhallista.
 
9MM
Nooh ehkä tylsin työ oli kun olin maanrakennus hommissa kaivinkoneen kuljettajan perämiehenä siinä syvyyksiä mittaillessa ja venailua ja seisomista. Kysyin kyl pomolta nopeesti muuta hommaa ja sainkin sit rakkennella kukka altaita siinä kohteessa.
 
Nooh ehkä tylsin työ oli kun olin maanrakennus hommissa kaivinkoneen kuljettajan perämiehenä siinä syvyyksiä mittaillessa ja venailua ja seisomista. Kysyin kyl pomolta nopeesti muuta hommaa ja sainkin sit rakkennella kukka altaita siinä kohteessa.
Hauska tsiigata liikenteessä lapparimiesten hommia. Yks kaivaa ja viis katsoo vieressä!😂
 

Yhteistyössä