G: Paras laminaatin pesuaine?

Inhoan ja ärsyynnyn, kun laminaatti ei ole kuin asennus päivänä. Vaan siihen jää pyyhinnän jälkeenkin rasvaisen tms näköisiä jälkiä.
Millä te pesette laminaattinne? Laminaatin pesuaineita ja yleispesuaineita kokeilleena kokeilin tänään pientä määrää VIMiä ja ihastuin. (Laitoin VIMiä pesuveteen pienen määrän). Mutta näinköhän tekee hyvää laminaatille?
 
"vieras"
Kiitti vinkistä. Paljonko laitat VIMiä?
Ja mulle on ihan sama vaikka ei lattiat tykkäis, tämä on vuokrakämppä ja laminaatit on jo aikansa eläneet...
Mutta silleenhän se menee että laminaattia ei sais pestä pesuaineella, joka sisältää saippuaa...
 
m ieku
en ole vielä löytänyt, hyvää pesuainetta tolle maidän lqminaattilattialle, kaikista aineista ja kaikilla pyyhintävälineiullä jää ihan raidalliseksi ja tahmeaksi :(
 
[QUOTE="vieras";22416816]Kiitti vinkistä. Paljonko laitat VIMiä?
Ja mulle on ihan sama vaikka ei lattiat tykkäis, tämä on vuokrakämppä ja laminaatit on jo aikansa eläneet...
Mutta silleenhän se menee että laminaattia ei sais pestä pesuaineella, joka sisältää saippuaa...[/QUOTE]

Kahesti ruikkasin pullosta.
Mutta miks ei pitäne käyttää saippuaista pesuainetta?
Tänään pitkästä aikaa lattia jäi näyttämään puhtaalta!
 
oiskohan näin
Muistaakseni se menee niin että jos pesee saippuaa sisältävällä aineella niin laminaatista tulee ajan myötä harmaa ja se menettää kiiltonsa. Itse käytän Kiilto Laminaattipesua
 
Minäkään en saa laminaattipesulla siistiä jälkeä! En oo sit uskaltanu kuiten muita koittaa kun niin varottelevat ettei sais käyttää saippuaa sisältäviä aineita... Meillä on vuokrakämppä ja ei tee mieli oman virheen vuoksi sit muuttaessa takuuvuokraa antaa uuteen lattiaan :|
 

Yhteistyössä