G: Paras apu herpekseen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen tätä täällä ennenkin tarjonnut: Pepsodent. Ja siis joku tuju sellainen, ei mikään vihreä Spearmint.. Hammastahna on mulla oikeasti ainut, mikä tepsii herpekseen. Ei tepsi Zoviraxit tai muutkaan herpeslääkkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
En oo koskaan kuullutkaan tosta hammastahnasta :D

No sitten ainakin kantsii kokeilla :) Ei siinä kauheasti köyhdy, vaikkei just sun kohdalla toimiskaan :)

Mullon vaan jotain vihloville hampaille pepsodenttia :D

muut kertokaas tekin!

No se passaa kyllä kans. Paas kokeillen, kun kerta tahnaa kaapissa on!

SINKKIÄ ennaltaehkäisyyn sekä parantamiseen! Googlella löytää asiaa!
mulla ainakin toimi: ei oo sinkin aloittamisen jälkeen ollut rakkulan rakkulaa. aloitin 2 vuotta sitten, ja söin varmaan vuoden. nyttemmin en oo enää niin säännöllisesti ottanut. Saa nähdä tuleeko tänä keväänä; ennen sinkin aloittamista oli vähintään kerran vuodessa puolet huulista paukamilla.
taidankin lähteä ottamaan sinkkiä purkista.

No se passaa kyllä kans. Paas kokeillen, kun kerta tahnaa kaapissa on!

laitettu :D nopeuttaako tuo tätä prosessia? tarvis ens viikoks saada ihmisen näköseks itteni, olis treffit :whistle: vai pitääkö ne perua :'( ei oo tätäkään ongelmaa ollu muutamaan vuoteen. ja nyt taas tuli :(

Mä olen tätä täällä ennenkin tarjonnut: Pepsodent. Ja siis joku tuju sellainen, ei mikään vihreä Spearmint.. Hammastahna on mulla oikeasti ainut, mikä tepsii herpekseen. Ei tepsi Zoviraxit tai muutkaan herpeslääkkeet.

mä käytän vihreää pepsodenttia.. se on "hyvää" herppes salvaa...

^^mä oon kans repinyt rakkulat pois - tietty täytyy laittaa jotain tököttii niihin ja varoa levittämästä sitä eritettä mihinkään. mutta eipä ainakaan rakkulat oo isontuneet sen jälkeen vaan ovat lähteneet - ja varsinkin ku just laittaa sit siihen kohtaan jotain tököttiä, vaikka sitä tujua hammastahnaa... kyllä lähtee... aaauuuuh... :kieh:

^^ jos en oo tehnyt mitään alkaville rakkuloille niin varmasti niitä on ollu tuplat hetken päästä ja vielä 100 krt isompina!!! :o
(mutta mulla ei siis oo niitä ollu pariin vuoteen; nyt on angiina, että eipä sekään kiva oo)

Yhteistyössä