A
anna
Vieras
Mulla on niitä herpes laastareita ja tuntuu et tuo isonee vaan, mikä sun mielestä on paras apu?? Ja noipein.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anna:En oo koskaan kuullutkaan tosta hammastahnasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:Alkuperäinen kirjoittaja anna:En oo koskaan kuullutkaan tosta hammastahnasta![]()
No sitten ainakin kantsii kokeillaEi siinä kauheasti köyhdy, vaikkei just sun kohdalla toimiskaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:Alkuperäinen kirjoittaja anna:En oo koskaan kuullutkaan tosta hammastahnasta![]()
No sitten ainakin kantsii kokeillaEi siinä kauheasti köyhdy, vaikkei just sun kohdalla toimiskaan
![]()
Mullon vaan jotain vihloville hampaille pepsodenttia
muut kertokaas tekin!
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:No se passaa kyllä kans. Paas kokeillen, kun kerta tahnaa kaapissa on!
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Herpekseen tehoaa Zovirax ym, mutta vain jos niitä laittaa jo kihelmöinti vaiheessa.. Mulla auttaa vaan aika jos ehtii tulla kunnolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:Mä olen tätä täällä ennenkin tarjonnut: Pepsodent. Ja siis joku tuju sellainen, ei mikään vihreä Spearmint.. Hammastahna on mulla oikeasti ainut, mikä tepsii herpekseen. Ei tepsi Zoviraxit tai muutkaan herpeslääkkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:joskus oon myös "leikannu" ne rakkulat pois..