friiikkki
Keskimäärin?Jos lasket kaikki vuoden aikana kestyneet lastenvaateostokset ja jaat 12 niin paljonko tekee per kuukausi?
no huh. yhdelle lapselle 65 eurolla. on paljon.Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Tässä kuussa on menny 65e. Eipä voi sanoa, että joka kuukausi tulisi ostettua muksulle vaatteita.
????? ihan vain vertailun vuoksi niin minkä verran sinulla menee yhden lapsen vaatteisiin ja mistä ostat jos pääset halvemmalla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no huh. yhdelle lapselle 65 eurolla. on paljon.Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Tässä kuussa on menny 65e. Eipä voi sanoa, että joka kuukausi tulisi ostettua muksulle vaatteita.
2 alle kouluikäistä ja kuukaudessa 1000 mummoa. tekee 2000 euroa vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Karkeesti arvioiden varmaa 170e kuukaudessa. Ja siinä on kengät laskettu mukaan.Niin ja lapsia 2, 4v ja kohta 6v. nyt esim meni päiväkotivaatteisiin syksyksi taas 450e ja siinä pelkät sisävaatteet.
Itseasiassa sillä ei kauheesti saa..vaikka ostaa ihan taviskaupasta. Esim Lindexillä saisi tuolla rahalla housuja parit ja paitoja ehkä 3 kappaletta. Kallista on kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no huh. yhdelle lapselle 65 eurolla. on paljon.Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Tässä kuussa on menny 65e. Eipä voi sanoa, että joka kuukausi tulisi ostettua muksulle vaatteita.
Niin sen verran varmaan menee. Kivasti menee kun nuo tuosta kasvaa..samaa olen kuullut muidenkin puhuvan että kallista on kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2 alle kouluikäistä ja kuukaudessa 1000 mummoa. tekee 2000 euroa vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Karkeesti arvioiden varmaa 170e kuukaudessa. Ja siinä on kengät laskettu mukaan.Niin ja lapsia 2, 4v ja kohta 6v. nyt esim meni päiväkotivaatteisiin syksyksi taas 450e ja siinä pelkät sisävaatteet.
Se ois oikeasti ihan kannattavaa, mutta mua vaan jotenkin ahdistaa se ryysis ja ihmisten asenne jotta nyt pitää ryysätä kun vaatteet loppuu kaupasta.Alkuperäinen kirjoittaja hei:kannattaa käydä aleissa..mä ostin välikausivaatteet syksyksi puoleen hintaan..selvää säästöä..
ja mitä vanhemmaksi lapset tulee niin sen enemmän menee rahaa vaatteisiin...just kuuntelin esikoisen toiveita uusista housuista ja kengistä.Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Niin sen verran varmaan menee. Kivasti menee kun nuo tuosta kasvaa..samaa olen kuullut muidenkin puhuvan että kallista on kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2 alle kouluikäistä ja kuukaudessa 1000 mummoa. tekee 2000 euroa vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Karkeesti arvioiden varmaa 170e kuukaudessa. Ja siinä on kengät laskettu mukaan.Niin ja lapsia 2, 4v ja kohta 6v. nyt esim meni päiväkotivaatteisiin syksyksi taas 450e ja siinä pelkät sisävaatteet.