T
tamppio
Vieras
Tuo edellinen galluppi oli hyvä jossa kysyttiin paljoko tilillä on rahaa, mutta kun se ei kerro todellista tilannetta. Avaan siis uuden ketjun, ja pakko kirjoittaa harmaana koska minulla ei ole tunnuksia tänne että mustana voisi tentata. Tuloja en jaksa edes lähteä kyseleen, koska ei ne suuret tulot vaan pienet menot jos haluaa säästää.
Eli täältä pesee:
1. Mikä on elämäntilanteesi?
2. Paljonko tililläsi/tileillänne on rahaa?
3. Onko omaisuutta ja jos on paljonko ja missä muodossa?
ja paljonko?
Aloitan siis vastaamalla itse;
1. Olen osa-aikatyössä aamusiivoojana, hoidan kahta lastani kotihoidontuella kotona ja opiskelen vielä kaiken kukkuraksi. Mies on opiskelija yliopistolla myöskin. Tulot on siis pienet kuten kuvitella voi, mutta säästetään hitaasti mutta varmasti.
2. Käyttötililläni on rahaa 115e, miehen ja minun yhteisellä säästötilillä 500e (koska ollaan maksettu juuri kerralla vuoden vakuutukset), minun omalla säästötililläni 1100e, määräaikaisella tilillä 2000e.
3. Osakkeita 1000e:lla, sitten on vielä eläkevakuutus josta ei ole haisuakaan missä summissa mennään, (varmaan tämän hetken arvo tosi huono). Ja tosiaan nuo edellä mainitut tilit on.
Eli täältä pesee:
1. Mikä on elämäntilanteesi?
2. Paljonko tililläsi/tileillänne on rahaa?
3. Onko omaisuutta ja jos on paljonko ja missä muodossa?
ja paljonko?
Aloitan siis vastaamalla itse;
1. Olen osa-aikatyössä aamusiivoojana, hoidan kahta lastani kotihoidontuella kotona ja opiskelen vielä kaiken kukkuraksi. Mies on opiskelija yliopistolla myöskin. Tulot on siis pienet kuten kuvitella voi, mutta säästetään hitaasti mutta varmasti.
2. Käyttötililläni on rahaa 115e, miehen ja minun yhteisellä säästötilillä 500e (koska ollaan maksettu juuri kerralla vuoden vakuutukset), minun omalla säästötililläni 1100e, määräaikaisella tilillä 2000e.
3. Osakkeita 1000e:lla, sitten on vielä eläkevakuutus josta ei ole haisuakaan missä summissa mennään, (varmaan tämän hetken arvo tosi huono). Ja tosiaan nuo edellä mainitut tilit on.