G: Paljonko sinulla on kosmetiikkatuotteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mulla on ...

Tuossa varmaan suurin osa. ..jotain varmasti puuttuu. :)

Listasta jäi ainakin kaksi eri hajuvettä, hiuslakat (kaksi eri kiinnitysastetta) sekä hiusvahat (kaksi erilaista)... :D

Kerroin vai mitä minulla on ja mitä käytän, kun kerran kysyttiin. Oletko kateellinen, lihava, meikkaamaton, yksinäinen, katkera, yksinhuoltaja, jolla ei käy flaksi, vai mitä..?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Mulla on ...

Tuossa varmaan suurin osa. ..jotain varmasti puuttuu. :)

Listasta jäi ainakin kaksi eri hajuvettä, hiuslakat (kaksi eri kiinnitysastetta) sekä hiusvahat (kaksi erilaista)... :D

Kerroin vai mitä minulla on ja mitä käytän, kun kerran kysyttiin. Oletko kateellinen, lihava, meikkaamaton, yksinäinen, katkera, yksinhuoltaja, jolla ei käy flaksi, vai mitä..?

Anteeksi? :o

Nyt oon pihalla. Lisäsin tuon omaan listaani. Jos luet tuon kommentin yläpuolella olevan luettelon huomaat, että se on myös mun laittama ja nuo lainaamani sanat löytyy MUN KIRJOITUKSESTA. Lähetin sen ja huomasin, että ainakin nuo muutama ahkerimmassa käytössä oleva puuttuu, mutta harmaana ei pääse omaa tekstiään muuttamaan.

Sinun käytöstäsi en tiedä enkä lukenut sun luetteloa. Sorppa vaan. Eikä tuo sun kuvauskaan kyllä irl muhun päde, mutta ok, jos tuo sun ajatteluasi helpottaa... :whistle:

P.S. Suosittelen lukemaan tarkemmin, ennen kuin lähdet kiskomaan niitä herneitä nenään. ;)

Ja ???:lle vielä:

piti vielä tarkistaa, että eipä ollut meille sattunut edes sama nimimerkki. Niin kuin näät tuosta tekstistä, nuo on molemmat "hei"n kirjoittamia. ELI MINUN.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä (meikkivoiteesta):
Miten se meikkivoide vaikuttaa? Voiko sen kanssa samaan aikaan käyttää päivävoidetta tai muita voitetia? Siis voiko niitä laittaa päällekkäin? Miten ne sitte reagoi kun ovat yhdessä?

Kyllä voit käyttää ja pitääkin käyttää. Ensin normaalisti aamulla kosteusvoidetta, sen jälkeen meikkivoide, jonka päälle kannattaa laittaa KEVYESTI puuteria. :)

Paljon! Liikaa! Varsinkin kun nykyään meikkaan äärimmäisen harvoin. Arkena (kotiäitinä) en halua maalata naamaani, koska mulle tulee siitä likainen olo! :laugh: Saa varoa ettei meikkiä tartu esim. takinkaulukseen, kaulaliinaan, enkä voi lastani halailla ja pusailla meikit päällä, eikä kotonakaan sais riehua ja huilia keskellä päivää, niin siisti meikäläinen on! B)

Mulla on: clarinsin puhdistusvaahto,vichyn kasvovesi ja samalta merkiltä kosteusvoide.Nro 7 silmänympärysgeeli.Kerran kk teen kuorinnan ja laitan kosteuttavan naamion (saunaan).

Arkimeikki: helena rubinsteinin sävyttävä kosteusgeeli,kulmakynä,ripsari,poskipuna ja huulikiiltoa.Meikkivoiteita en tykkää käyttää,vaan erilaisia sävyttäviä päivävoiteita yms.Itelläni on hyvä iho (kuiva) joten meikkivoiteelle ei ole edes tarvetta.

lempituoksu vaihtelee vuodenajan- ja tilanteen mukaan.Nyt suosikkina on Moschinon funny.

No minulta löytyy:
hiusten hoitoaineet ja muotoilutuotteita,kasvojen puhd. geeli/kasvovesi,
erilaisia kasvo voiteita.
Vartalonhoito tuotteita joitakin.
Meikkejä en juurikaan käytä.

Huulikiillettä toisinaan (joka antaa hiukan väriä) kylläkin itsensä piristykseksi ja mietoa tuoksuvettä (Avonin Naturals vartalosuihke kookos&papaija on :p ) tai hajuvettä kun lähden käymään asioilla. :)
Puuteria oon joskus käyttäny,jos kasvot kovin kirjavat...nuorempana oli kevyt meikki/sävyttävä voide ja poskipunaa vaikkei silmät olis olleetkaa meikatut.

Minulta löytyy puhdistusvaahtoa, ja geeliä. Yövoide, päivävoide, ja silmänympärysvoide/geeli. Kuorivat happolaput, rakeisia en pysty käyttämään.. Huulirasvoja, ja kiilteitä. Toki myös vartalovoiteita, kiinteyttäviä.. :whistle: Ja kaikki peseytymis tarpeet, shamppoot, hoitoaineet, suihkugeelit, hammastahnat, karvojenpoistogeeli ja dödö. Hiuksiin tarvin kolmea eri mönjää, muotovaahto, vaahtovaha ja lakka.
Meikkejä ei paljoa, meikkaan toooosi harvoin, kulmissa ja ripsissä kestot..
Meikkipussista löytyy vain puuteri ja aurinkopuuteri, meikkivoide(jota en ole ikinä oikein oppinut käyttämään..), luomiväri, ripsari ja huulipuna..
Hajuna käytän vartalosuihketta ja jos oikein syytä juhlaan niin hajuvettä.

Jestas sentäs! Onx mul tosiaan nuin paljon purnukoita! :o :ashamed: ;)
Luulis et näil sais itsensä näyttämään hyvältä.. siis LUULIS..! :D

Yhteistyössä