G: Paljonko rahaa tilillä ja koska tulee lisää? =)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
***
Käyttötilille jäi noin 600€, kun maksoin laskut (noin 1400€) eilen. Asuntolainatilille jäi vain tämän kuun lyhennyksen verran.
Seuraavan kerran rahaa tulee kuun puolessa välissä (reilut 700€), sitten 22. päivä 200€, ja sitten 26. päivä lapsilisät (reilut 700€). Kuun viimeinen päivä tulee taas, reilu tonni. Meille/mulle nuo tulot tulee tuollain ripotellen, samalla lailla joka kuukausi.
 
Turkilmas
Käyttötilillä rapiat 100 euroa. Lisää tulee ens viikon perjantaina, eli 1,5 viikon päästä. Ainakin muistaakseni ja toivottavasti. Jos vasta 2,5 viikon päästä, niin sitten tulee jo tiukkaa :D
 
"tii-"
Käyttötilillä on joku 2000 euroa. (Siellä on myös jo miehen osuus vuokrasta, joka menee maksuun parin päivän päästä.) On jäänyt laittamatta säästötilille rahaa, mutta ajattelin hemmotella itseäni vuoden raadannasta uudella puhelimella, katsoo sen jälkeen mitä siirtää ja mitä ei. Palkka tulee kuun puolessa välissä.
 
"jaa-a"
En tiedä ihan tarkalleen, yhdellä tilillä reilut 5 000€, käyttötilillä n.150€, toisella käyttötilillä n.200€, huomenna tulee vammaistuki n.200€, ja 11.pvä miehelle palkka. Kelasta en tiedä milloin maksaavat minulle seuraavan sairaspäivärahan, varmaan loppukuusta.
 
"jeps"
osa vastaa ettei tiedä mitä rahaa on tilillä, tai että koska tulee seuraavan kerran.. ihanko loikeasti?

itse ainakin tiedän kyllä suunnilleen aina paljonko tilillä rahaa on, en tietenkään senttien osalta, mutta esim. onko tilillä 50€ vai 500€.

Palkkapäivä on mulle aina sama, joten senkin tiedän, lisäksi lapsilisäpäivän tiedän.
 
näih
28 000 - 29 000 e on yhteisellä tilillä. Tukien maksupäivistä (kotihoidontuki, lapsilisä) en ole selvillä, miehen palkka tulee taas 15.5. Ei olla rikkaita eikä köyhiä, tuosta maksetaan könttäsumma asuntolainaa pois kunhan ensin katsotaan miltä elämä kotihoidontuella alkaa näyttää ja miten miehen työpaikan yt:t etenee. Ei tuota summaa ole fiksua muhittaa tilillä kun on lainaa, mut koko ajan muuttuvassa tilanteessa (mun opiskelu, työ, sairasloma, äitiysloma, hoitovapaa; miehen työpaikan yt:t joka toinen vuosi; lapsen tuomat muutokset menoihin) on laitettu säästöön kaikki mahdollinen ja koko ajan ajateltu et "sitku se ja se varmistuu" niin sit uskaltaa maksaa enemmän lainaa pois.
 
..
Eletään säästöillä ja kotihoidontuella. Miehen työpaikka ei pysty maksamaan palkkaa kenellekkään, viime kuun palkka maksamatta eikä tässäkään kuussa makseta. Pahimmassa tapauksessa rahoja saa odotella 6kk, tulevat sitten palkkaturvan kautta. Kotihoidontuki tuli vasta ja siitä maksettiin vuokra ja laskut, siitä ei jää muuhun. Saa nähä kauanko säästöt kestää. Seuraava raha on lapsilisä kuun lopussa.
 
5lasta2aikuista
[QUOTE="mona";26185273]Miten asutte ku pidätte tilillä rahana tollasta summaa?[/QUOTE]

Asutaan ok-talossa.
Pidetään tilillä tuota rahaa kun se on säästetty mökin remppaa varten (ja lopuilla lyhennetään mökkilainaa). Muuten ei noin isosti makuutettais, tosin nythän saa säästöillekin ihan ok korkoa, kun lainankorko on vaan vähän yli 1 %
 
"vieras"
Käyttötilillä 16 000, tänään on varmaan vielä tullut eläke. Miehen tili puolessa välissä kuuta. Kotona hätäkäteiskassa reilun tonnin. Osakkeissa jonkun verran rahaa kiinni. Käyttötilillä ei ole tarkoitus pitää noin isoa saldoa mutta kun en ole keksinyt mihin sen laittaisin..
 
"miulla"
käyttötilillä n. 100e, säästötilillä epätoivoiset 135e ja vanhempainpäivärahat tulee joskus tällä viikolla, ehkä pe? en muista.. Lainanhoitotililillä 1600e. Miehen varallisuudesta en osaa sanoa, mutta ei tässä mitään rikkaita olla, tosin ruokaan rahat riittää aina ja tyytyväinen olen jo siihen :eek:)
 

Yhteistyössä