G: Paljonko meni rahaa "juhannusruokiin"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Pyydän anteeksi, jos tällanen on ollu jo :D

Mutta, paljonko meni rahaa ruokiin ja juomiin- moneksiko päiväksi yht.ruokaa ostit?

Meillä meni rahaa 80e, sisälsi miehelle 8 olutta, 4 pulloa kokista ja 5 pulloa vissyä, sekä 4 päivän ruuat(herkkuineen päivineen)

Eilen kävin ostaa viikko-ostokset, ja ihan normaalimäärä meni rahaa, alle satku. Ei tosin ole tarkoitus "viettää" juhannusta. Ihan normi kesäviikonloppu meillä siis.

Maanantaina käytiin ihan normaalisti ostaan viikon ruoat, ei siis mitään erityistä juhannusruokaa.
113e meni, ja sillä olis tarkotus elellä seuraavat 7 päivää, minä, 2v. ja 4kk pojat.

Heititpä vaikean...hmm... kaikki eilisen ja tän päivän ostokseni kun eivät ole vain juhannusruokia ja meillä on nyt mun lomani ajan systerin kanssa sovittu, että joka toinen päivä mä laitan ruuan ja joka toinen hän laittaa. Tänään on taas mun vuoroni (lammaskaalia tiedossa :p). Lisäksi osa juhannuksen ostoksista puuttuu vielä. Perjantain, lauantain ja sunnuntain ruuat juomineen arvioin maksavan noin 150 €. Perjantai ja lauantai ollaan kuopuksen kanssa kaksisteen (ellei sitten kuopuksen kavereita ilmaannu meille grillaamaan) ja sunnuntaina porukkaa on paikalla 6-8.

Ei tietoa vilä, vasta huomenna olen menossa. luulen että alle 100e saadaan kaikki,juhannusta kun meillä vietetään vaan lauantiana mökillä, jonne sit kannetaan evästä. Ei em nyt anopin ruokia silelä syyä, se kunon niin korvessakin ettei pääse kauppaan ja ovat siellä kuitnekin useamman viikon juhannuksen jälkeenkin

mun äiti on luvannut ostaa ruuat, mutta meneehän niihin kun pari kolme päivää ollaan viidentoista hengen porukalla mökillä :) vien itse kakkuaineet, kun miehellä on juhannuksen aikaan nimpparit, ja juomia tietysti ja kaikennäköistä spesiaaliherkkua :)

En ole vielä kaupassa kerennyt käydä, mutta menee varmaan jotain 100 €. Aika normaalia meille, eikä Juhannus kovasti arjesta poikkea. Ajattelin kyllä hakea vähän vinkkuakin "varmuudeksi", vaikken tiedä, että tuleeko sitä edes juotua...

Tänään vasta mennään ruokaostoksille. Juomiin on mennyt so far n. 50€ (=oluet). Meille tulee muutama vieras, joten rahaa tulee menemään jonkun verran. Tulen raportoimaan illalla jos ketju vielä silloin pyörii silmien edessä :D.

No niiiiiiin... 77,40€ :D Tosin tänää pitää hakee vielä jotain pientä mikä eilen listasta unohtu.

Ja mun täytyy kyllä sanoa et meni vähemmän kun ajattelin, yleensä kun miehen kanssa käy kaupassa niin saa sen 100€ uppoamaan kun toinen lappaa kaikkia herkkuja kärryyn.. :D

Viimeksi muokattu:
No, 50 ekua meni, mutta siinä on kyllä ihan tavallisia tarpeita vielä pitkälle ensiviikkoonkin. Muuta erityisherkkua juhannukseksi en ostanut, kun pari posupihviä ( jos pystyy grillaamaan ), pienen lohenpalasen itselleni, koska lapsi ei kalaa suostu syömään ja sipsipussin lapselle. Eli ihan perusaineita makronista vehnäjauhoon, kun ei tiedä millon tulee seuraavan kerran rahaa...

Lähemmäs 90€ meni. Vietetään poikakaverin kanssa sellaista hyvin "syntistä" juhannusta, eli pullo viinaa, 3 viinipulloa, 6 lonkeroa/siideriä, keissi kaljaa, ja ruuaksi lihaa, pekonia, makkaraa ja purkkilihapullia (ja sipsipussi) :D
Ulos luontoon olisi tarkoitus mennä (prkleen sateet!!), ja grillinä nuotio. Minä varmasti vain yhdeksi yöksi, ja hän luultavasti 3 yöksi kavereitten kanssa...
Ens viikolla sitten taas alkaa terveellinen elämä ;)

terv "teini" :D

eilen meni 181+63, tässä myös oluet mukana ruokaa on to-su 10 henkeä, me ostettiin puolet ruuista, ystäväpariskunta puolet, no ehkä mä ostin lihaa enemmän kuin puolet, vaippoja, vauvanruokaa ym. mukana

Satanen saa luvan riittää tänään mutta siinä on kyl sellasiikin ostoksii mukana joita nyt ei lueta juhannusruokiin. Inventaariossa huomasin että uupuu/loppumassa sokerit, kissanruuat etc.

Yhteistyössä