G. paljonko masun ympärys on ollut loppu raskaudessa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallomaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No viikkoja 28 ja ympärys 102cm ja oli pakko vaan kokeilla vaikken ihan loppusuoralla olekkaan...

sulla on jo aikas pallero :)

:/

en siis tarkottanut et ollenkaan huono asia..EI EI!! kiva vaan kuulla kuinka masulit kasvaa...mulla tää neljäs raskaus ja vähän vertaillut et kuka vauvoista saa äipän isoimmilleen ja taitaa se tuo edellinen olla kun juuri synnytyksen koittaessa oli ympärys 122cm..esikoisesta oli vain pienen pieni 99cm ja tokasta oli 102cm...nyt siis on tälläinen keskinkertainen pallero tässä omassa kategoriassa kun on 106cm ja tosiaan se rv 38

Alkuperäinen kirjoittaja pallomaha:
No viikkoja 28 ja ympärys 102cm ja oli pakko vaan kokeilla vaikken ihan loppusuoralla olekkaan...

en siis tarkottanut et ollenkaan huono asia..EI EI!! kiva vaan kuulla kuinka masulit kasvaa...mulla tää neljäs raskaus ja vähän vertaillut et kuka vauvoista saa äipän isoimmilleen ja taitaa se tuo edellinen olla kun juuri synnytyksen koittaessa oli ympärys 122cm..esikoisesta oli vain pienen pieni 99cm ja tokasta oli 102cm...nyt siis on tälläinen keskinkertainen pallero tässä omassa kategoriassa kun on 106cm ja tosiaan se rv 38

Esikoisestani olin niin iso, että aina kun kävelin niin piti kannatella mahaa käsillä....toka oli pienempi ja taas on jätti....

Esikoisen kanssa ei tullut mitattua, mutta kuopuksella kyllä. Kuopus syntyi 38+5 ja paria päivää ennen mitta oli 137cm... Vertailuna esikoiseen, pystyin käyttämään t-paitaa, jolla menin synnyttämään esikoista: se jäi tiukaksi vatsankohdalta viikolla 31..

Alkuperäinen kirjoittaja pallomaha:

Esikoisestani olin niin iso, että aina kun kävelin niin piti kannatella mahaa käsillä....toka oli pienempi ja taas on jätti....

musta tuntuu et jo nyt kannattelen mahaani käsin:D mut mielenkiinnosta aina hauska katsoo paljon nämä muksut venyttää äitylin masua...uskomatonta mihin kaikkeen toi nahka venyykin!

musta tuntuu et jo nyt kannattelen mahaani käsin:D mut mielenkiinnosta aina hauska katsoo paljon nämä muksut venyttää äitylin masua...uskomatonta mihin kaikkeen toi nahka venyykin!

Mut sen nahan pois saanti onkin hankalampaa sitten :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla tais olla loppusuoralla aika lähellä 150 cm.

:o

Lihava jo valmiiksi ja siihen PIRUN iso maha. Siinä se :D.

Ei kai, en mä tarkkaan muista. Mutta kyllä se takuulla ainakin yli 140 cm oli.

Kuin ihmeessä sä et kuvissasi näytä lainkaan lihavalta? Hyvin asettuneet ja muutenkin iso, vai? Olet niin upeen näkönen aina kuvissa.:)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Kuinkahan valtava maha sulle tuleekaan?

Iso....mä oon niin pieni, et maha tulee kunnolla esiin ja tuohon eteen....

Sepä monesti pienellä ihmisellä onkin mutta hänhän ei näytäkään valtavalta, on vain se ihanan iso maha:)

Mut sen nahan pois saanti onkin hankalampaa sitten :D

se on totta...mä jo haaveilen sali rääkistä...näin neljänne tullessa jo hieman jänskättää millanen reppuli jääpi :D

Kuinkahan valtava maha sulle tuleekaan?

Iso....mä oon niin pieni, et maha tulee kunnolla esiin ja tuohon eteen....

Sepä monesti pienellä ihmisellä onkin mutta hänhän ei näytäkään valtavalta, on vain se ihanan iso maha:)

Tiellä se on :D

Yhteistyössä