G: paljonko liikut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Stiina";23521185]Mielestäni se on ihan asennoitumiskysymys. Kun harrastaa liikuntaa, pysyy myös virkeämpänä ja jaksaa tehdä enemmän. Näin ainakin itse sen koen. Itselläni yksi päiväkoti-ikäinen poika.[/QUOTE]

No joo ehkä niinkin, mutta kun on väsynyt, niin ei yksinkertaisesti saa lähdettyä. Vai tiedätkö mitä on sellainen kunnon, oikea väsymys? Päätä särkee, oksettaa, kaikki lihakset on voimattomat, suuta kuivaa, silmiä särkee.. :(

No joo ehkä niinkin, mutta kun on väsynyt, niin ei yksinkertaisesti saa lähdettyä. Vai tiedätkö mitä on sellainen kunnon, oikea väsymys? Päätä särkee, oksettaa, kaikki lihakset on voimattomat, suuta kuivaa, silmiä särkee.. :(

Voisiko fyysisillä vaivoilla olla jotain tekemistä asian kanssa? Esim. kilpirauhanen, hemoglobiini, anemia tms? Itse olen lähinnä iltaisin vain väsynyt, mutta mieheni taas tuntuu olevan koko aika väsynyt. Ei hänelläkään tosin ilmeisesti terveydessä vikaa.

[QUOTE="Stiina";23521201]Voisiko fyysisillä vaivoilla olla jotain tekemistä asian kanssa? Esim. kilpirauhanen, hemoglobiini, anemia tms? Itse olen lähinnä iltaisin vain väsynyt, mutta mieheni taas tuntuu olevan koko aika väsynyt. Ei hänelläkään tosin ilmeisesti terveydessä vikaa.[/QUOTE]

en usko, koska jos saan vaan nukkua tarpeeksi, en ole väsynyt (yllättäen :D ). Mutta harvemmin saan nukkua, työjärjestelyistä johtuen :/

Nyt jääny kyl aika nollille talven aikana. Mutta odotettavissa kyl tarpeeksi liikuntaa jos koht töihin pääsee ....semmonen työpaikka että kyl kunto kohoaa ja ylimääräset kilot lähtee suit sait :)

Uusimmat

Yhteistyössä