G: Paljon teidän perheessä menee ? ruokakauppaan kk ?

  • Viestiketjun aloittaja mamitsu
  • Ensimmäinen viesti
mamitsu
Meillä menee sellanen tonni joskus yli joskus ali, keskiarvo lähellä kuitenkin. Ruuat, vaipat pesuaineet. 2 aikuista ja 6 lasta.

Kiinnostaa paljonko muilla menee. Olis kiva ennen heinäkuuta osata jostain säästää pari lisä satasta lomalle :)
 
Mistä verosta vähennys tehdään

Verohallinto tekee vähennyksen valtion tuloverosta. Jos vähennys ylittää valtion tuloveron määrän, ylittävä osa vähennetään kunnallisverosta, vakuutetun sairausvakuutusmaksusta ja kirkollisverosta näiden verojen suhteessa.
 
Meillä
1+3 ja semmoinen 250? ruokaan. Oikeastaan kaiken ostan tarjouksesta ja ale-lapuilla.Kesällä viljelen omassa maassa paljon.Se tosin ei ole ilmaista,mutta ne eivät tuossa keskiarvossa ole mukana(siemenpottuja,siemeniä,multaa,kalkkia,uusia pensaita ja puita jne).
 
vieras
meillä noin 800 ehkä,jos yhtään pysyn laskuissa. lapsia kolme (1v,2v&4v) ja 2 aikuista. suursyömäreitä ollaan,mut minkäs teet kun ruoka maksaa. kasvikset,hedelmät ja kaikki ruoka on KALLISTA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamitsu:
Meillä menee sellanen tonni joskus yli joskus ali, keskiarvo lähellä kuitenkin. Ruuat, vaipat pesuaineet. 2 aikuista ja 6 lasta.

Kiinnostaa paljonko muilla menee. Olis kiva ennen heinäkuuta osata jostain säästää pari lisä satasta lomalle :)
Luulisin, että suunnilleen näin meilläkin, varmaan 900 e molemminpuolin on aika osuva veikkaus
 
vieras
Sellainen tonnin verran. Kolme lasta ja minä, joskus myös hoitolapsia syömässä. Ostetaan luomua, paljon kasviksia jne. mutta ei eineksiä tms. Leivon itse ja ruoka tehdään ns. alusta asti itse. Lapset syövät paljon.. En oikeastaan katso paljonko käytän, ostan hyvää ruokaa, tosin käytän paljon myös rainbow-tuotteita. En osta esim. paistisuikaleita, vaan aina filesuikaleita, kala on useimmiten kirjolohta, ei norjan lohta, liha aina luomua, samoin maitotuotteet..
 

Yhteistyössä