G:paljon meni rahaa tämän viikonlopun ruokiin?

  • Viestiketjun aloittaja Mare78
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Mare78:
Meillä 60e, siinä mukana 12plo kaljaa.

Ruoaksi on makaronia ja jauhelihakastia
Kalapuikkoa ja perunaa
Tortilloja
Aika köyhät eväät teillä... vaan tärkeintähän on tietenkin tuo kalja |O :headwall:
En tajua mitä köyhiä noissa eväissä on. Perusruokaa ja tortillathan tulee helposti kalliiksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
ostin tänään yhen päivän ruuat 30e,ei voi ostaa paljookaa enempää ku ei mahu jääkaappiin :(
:eek: Miten herranjestas pieni jääkaappi teillä on?
harmillisen pien....pienessä kodissa ei isoa mahu,,,,4henkee 53nelöö.
Muuten meillä on jenkkikaappi, ja 5 henkeä, järjestelmällisellä täyttämisellä sinne menee viikon ruuat. Ja näin talvella, voi ruokaa säilyttää myös parvekkeella. Meillä on siellä kylmälaukku, johon viedään ruokia, jos jotain tarvitaan erityisen paljon. Tänä vuonna siellä ei kyllä ollut mitään edes jouluna.
ei oo jenkkii meil ei,kyllä mä saan kahen päivän ruuatkin mut puolet menee pakkaseen+meil on myös usein 3 päivän maidot valmiix kun ne painaa eniten, ei tarvi joka ruokareissulla maitoo raahaa..2 pojan kanssa kauppaan ja raahaus 3 kerrokseen pienin lapsi kainalos ja kissanhiekka jonkun sormen varassa ym ym
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Mare78:
Meillä 60e, siinä mukana 12plo kaljaa.

Ruoaksi on makaronia ja jauhelihakastia
Kalapuikkoa ja perunaa
Tortilloja
Aika köyhät eväät teillä... vaan tärkeintähän on tietenkin tuo kalja |O :headwall:
En tajua mitä köyhiä noissa eväissä on. Perusruokaa ja tortillathan tulee helposti kalliiksi..
no sitä minäkin ihmettelin..et mitä köyhää nois eväis on??Meillä jos herkutellaan niin silloin tehdään just esim.tortilloja,eli ne on ekstraa.
 
No en mä varsinaisesti viikonlopulle ostanut... lähikaupasta vähän huomiselle, kun en lasten kanssa isoon kauppaan jaksanut... jauhelihaa, makaronia, mandariineja, voita, leipää, maitoa, tikkari lapselle... en muista oliko jotain muuta ja 16 euroa meni.

Ja huomenna menen sitten isoille ostoksille prismaan ihan ittekseni. :)
 
Fleur de la Cour
Kun en käyny edes kaupassa tänään.. kotona oli 800g kanasuikaleita ja kaks purkkia ruokakermaa. Tein siitä kastikkeen ja keitin riisiä ja perunoita tykö. Siitä syödään huomennakin. Sit mulla on jääkaapissa valmiita pekonisuikaleita ja tomaattimurskaa, siitä saan seuraavan kastikkeen pastan kera. Salaattiaineita on, maitoa on, leipää on, muroja löytyy, jugurttiakin hiukan, mehuja ja vichyä on sekä hedelmiä. Lisäks on kuivakakkua ja jäätelöä ja low fat sipsejä ja dippiä. Ei aina tartte kaupassa käydä kun on hyvät perusvarastot.
 
tossuliini
Mä meinasin tänään poiketa Ässä-marketissa ruokaostoksilla enkä usko että hirveästi menee rahaa kun on vielä täksi päiväksi tähteitä ja vasta huomenna meinasin jotakin tehä kun mies tulee kämpiltään saunoo ja syömään iltasella.
 

Yhteistyössä