G:paljon meni rahaa tämän viikonlopun ruokiin?

  • Viestiketjun aloittaja Mare78
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mare78:
Meillä 60e, siinä mukana 12plo kaljaa.

Ruoaksi on makaronia ja jauhelihakastia
Kalapuikkoa ja perunaa
Tortilloja

Täähän oli provo, eikös? Millään noihin mainitsemisi ruokiin ei saa menemään 60 eur... Ai niin mutta ne OLUET!!! Mutta eipä silti 60 eur täyty, sori...
 
poikia3
Käyn kaupassa vasta huomenna tai sunnuntaina, kaapeista löytyy kyllä kaikki tarpeellinen viikonlopuksi, kun olen maanantaina käynyt kaupassa. n. 100 euroa niihin viikon ruokiin ja hygieniatuotteisiin taas menee.

Eipäs - valehtelen, meni 5 euroa, ostin töistä valmiita maksapihvejä.

Kaapista löytyy ainekset yhteen jauheliharuokaan, yhteen kanaruokaan, yhdet porsaan leikkeet löytyy myös, samoin kananuggetit ja ranskikset. Yks eineslihapullapaketti on varuiksi, löytyy leipää, kinkkua ja juustoa, kurkkua, omenaa, perunaa, säilykkeistä tonnikalaa. Maitoa tarttis hakea, mutta muuten mun ei tarttis näköjään käydä kaupassa viikkoon, kun noista jotain syntyisi.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
ostin tänään yhen päivän ruuat 30e,ei voi ostaa paljookaa enempää ku ei mahu jääkaappiin :(
:eek: Miten herranjestas pieni jääkaappi teillä on?
harmillisen pien....pienessä kodissa ei isoa mahu,,,,4henkee 53nelöö.
Muuten meillä on jenkkikaappi, ja 5 henkeä, järjestelmällisellä täyttämisellä sinne menee viikon ruuat. Ja näin talvella, voi ruokaa säilyttää myös parvekkeella. Meillä on siellä kylmälaukku, johon viedään ruokia, jos jotain tarvitaan erityisen paljon. Tänä vuonna siellä ei kyllä ollut mitään edes jouluna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Käyn kaupassa vasta huomenna tai sunnuntaina, kaapeista löytyy kyllä kaikki tarpeellinen viikonlopuksi, kun olen maanantaina käynyt kaupassa. n. 100 euroa niihin viikon ruokiin ja hygieniatuotteisiin taas menee.

Eipäs - valehtelen, meni 5 euroa, ostin töistä valmiita maksapihvejä.

Kaapista löytyy ainekset yhteen jauheliharuokaan, yhteen kanaruokaan, yhdet porsaan leikkeet löytyy myös, samoin kananuggetit ja ranskikset. Yks eineslihapullapaketti on varuiksi, löytyy leipää, kinkkua ja juustoa, kurkkua, omenaa, perunaa, säilykkeistä tonnikalaa. Maitoa tarttis hakea, mutta muuten mun ei tarttis näköjään käydä kaupassa viikkoon, kun noista jotain syntyisi.
Älä jätä kaupassakäyntiä sunnuntaille. On loppiainen ja kaupat kiinni. Olis ne kyllä muutenkin sulki, vaikkei loppiainen olisikaan.
 
Eilen kävin ostamassa täydennystä (lähinnä maitoo, leipää ja kasviksia) ja 25 euroa meni.

Viime viikonloppuna tultiin reissusta ja käytiin kotiintulomatkalla ostamassa isot kassit ruokaa, kun ainakin vielä silloin oli eräässä isommassa kaupungissa huomattavasti edullisempi ruokakassi kuin täällä meilläpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Käyn kaupassa vasta huomenna tai sunnuntaina, kaapeista löytyy kyllä kaikki tarpeellinen viikonlopuksi, kun olen maanantaina käynyt kaupassa. n. 100 euroa niihin viikon ruokiin ja hygieniatuotteisiin taas menee.

Eipäs - valehtelen, meni 5 euroa, ostin töistä valmiita maksapihvejä.
Kaapista löytyy ainekset yhteen jauheliharuokaan, yhteen kanaruokaan, yhdet porsaan leikkeet löytyy myös, samoin kananuggetit ja ranskikset. Yks eineslihapullapaketti on varuiksi, löytyy leipää, kinkkua ja juustoa, kurkkua, omenaa, perunaa, säilykkeistä tonnikalaa. Maitoa tarttis hakea, mutta muuten mun ei tarttis näköjään käydä kaupassa viikkoon, kun noista jotain syntyisi.
Älä jätä kaupassakäyntiä sunnuntaille. On loppiainen ja kaupat kiinni. Olis ne kyllä muutenkin sulki, vaikkei loppiainen olisikaan.
Mulla on tästä n. puolen kilometrin päässä ABC, isompi kuin alepa ja se on aina auki. Joten minulla ei ole tuommoisia ongelmia. Yleensä käyn alepassa, ja sekin on sunnuntaisin auki, paitsi nyt juhlapyhinä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Mare78:
Meillä 60e, siinä mukana 12plo kaljaa.

Ruoaksi on makaronia ja jauhelihakastia
Kalapuikkoa ja perunaa
Tortilloja
Aika köyhät eväät teillä... vaan tärkeintähän on tietenkin tuo kalja |O :headwall:
sinä aihetta päteä, teillähän on kotona niinkin syvällisiä mietteitä kuin se toisten alkoholin käyttö. Vinkkinä voin sulle kertoa, että mene lenkille ei tarvi sitten puhista.

 

Yhteistyössä