P "Piika-äiti" Vieras 07.02.2011 #2 Soijabolognese, täysjyväspagetti, juustoraaste ja vihreä salaatti. Tulee ihanaa kun juurekset hautuvat kauan tomaattisessa kastikkeessa leivinuunissa. Ja jälkiruuaksi uuniomenaa ja kauramurua.
Soijabolognese, täysjyväspagetti, juustoraaste ja vihreä salaatti. Tulee ihanaa kun juurekset hautuvat kauan tomaattisessa kastikkeessa leivinuunissa. Ja jälkiruuaksi uuniomenaa ja kauramurua.
B Blue Vieras 07.02.2011 #5 Viikonlopun jätteitä: Possun ulkofilettä, valkkareita ja sipuli-sweet chili-kastiketta. Lisänä tänään tehty kaali-hedelmäsalaatti.
Viikonlopun jätteitä: Possun ulkofilettä, valkkareita ja sipuli-sweet chili-kastiketta. Lisänä tänään tehty kaali-hedelmäsalaatti.
D DuskyLeDoux Aktiivinen jäsen 23.06.2010 2 021 5 38 Vantaa 07.02.2011 #8 Odotellaan pizzaa ja kebabia saapuvaksi. Ei jaksa kokata kun on kipeenä!
I ikipläski Vieras 07.02.2011 #9 litra lakujätskii mulla ja broilerisalaattii.......muksut söi jämiä sillä aikaa kun äiti salarohmusi jädet (tuhma mä)
litra lakujätskii mulla ja broilerisalaattii.......muksut söi jämiä sillä aikaa kun äiti salarohmusi jädet (tuhma mä)
N näin meillä: Vieras 07.02.2011 #10 Savustettua häränpaistia, pihlajanmarjahyytelöä, konjakkikermakastiketta, sipuliperunoita. Jälkkäriksi valkosuklaa pannacottaa.
Savustettua häränpaistia, pihlajanmarjahyytelöä, konjakkikermakastiketta, sipuliperunoita. Jälkkäriksi valkosuklaa pannacottaa.