Minkä ikäisenä aloititte?
Kauanko kesti, ennen kun lapsi tajusi itse mennä potalle/pöntölle tarpeille?
Kuinka kauan kesti, että tarpeet tuli housuun, eikä pottaan/pönttöön?
Voiko lasta torua jotenkin, tarpeen tullessa muualle kuin niille kuuluvaan paikkan? Miten?
Kerro muutenkin miten teillä touhu alkoi ja miten päättyi lopulta.
Alkaa jo nyt hermot loppumaan, vaikka vaipattomuutta menossa vasta kolmas päivä. :kieh: :ashamed:
Kiitos!
Kauanko kesti, ennen kun lapsi tajusi itse mennä potalle/pöntölle tarpeille?
Kuinka kauan kesti, että tarpeet tuli housuun, eikä pottaan/pönttöön?
Voiko lasta torua jotenkin, tarpeen tullessa muualle kuin niille kuuluvaan paikkan? Miten?
Kerro muutenkin miten teillä touhu alkoi ja miten päättyi lopulta.
Alkaa jo nyt hermot loppumaan, vaikka vaipattomuutta menossa vasta kolmas päivä. :kieh: :ashamed:
Kiitos!