G: Pahin treffimokanne

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Joku tuossa kirjoitti epäonnistuneesta illallisesta... mistä tuli mieleen oma pahin treffimokani.

Mies oli tulossa eka kertaa käymään miun luona - oltiin kyllä jo treffailtu jonkun aikaa muuten, mutta ei oltu vielä toistemme luona käyty. Ajattelin tehdä iltapalaksi täytettyjä patonkeja, kun löysin mielestäni hyväntuntuisen ohjeen. Täytin patongit kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja työnsin ne uuniin. Laitoin munakellon oikein soimaan, että varmasti toimin ohjeen mukaan.

Ilmeisesti miuta _hiukan_ jännitti, kun en ajatellut ohjeeseen lipsahtaneen painovirhettä. Patonkien (vrt. lämpimät leivät) TUSKIN tarvitsee olla 250 asteessa 25 minuuttia... en myöskään huomannut uunista leijailevaa palaneen käryä, kun juttelimme niin innokkaasti. Lopputulos oli se, että 25 minuutin kuluttua löysin uunistani karrelle palaneet patongit. Savuakin tuli.

Lähdimme lopulta pizzalle, mutta ette usko kuinka mua hävetti. Onneksi myös mies "mokasi": hän (koulutukseltaan leipuri-kondiittori) tunnusti, että haistoi kyllä palaneen, mutta ei ollut kehdannut (!) sanoa mitään :D.

Pitkään meni suhteemme alusta todistellessa, että ihan oikeasti mä osaan laittaa ruokaa... :xmas: B) :whistle:

Mitäs muut on mokanneet?

No, mä livahdin treffeiltä nykyisen mieheni matkaan :saint: ja ex-kihlattuni hurmasin ensitapaamisellamme oksentelemalla kengilleni hänen pitäessään hiuksistani kiinni :ashamed:

Ei ole oma, mutta tuttava lähti baarista miehen matkaan, jota luuli edellisviikonlopun tutuksi. Asuinpaikka olikin sitten ihan väärä, muttei kehdannut enää perääntyä :D Oli kuitenkin ihan mukava mies sekin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole oma, mutta tuttava lähti baarista miehen matkaan, jota luuli edellisviikonlopun tutuksi. Asuinpaikka olikin sitten ihan väärä, muttei kehdannut enää perääntyä :D Oli kuitenkin ihan mukava mies sekin :D

heh, on vissiin ollut aika plekseissä molempina viikonloppuina :)

Pakko kertoa tädin moka, kun itse olen niin tylsä, että ei oo käynyt mitään. No tätipä lähti ekaa kertaa treffeille erään miehen kanssa, jonka oli pari kertaa tavannut. Ilta sujui oikein mainiosti ja mies halusi saattaa tätini ihan kotiovelle asti. Siinä he sitten hyvästelivät ja tunnelma oli aikas romanttinen, kunnes tätini pamautti ilmoille mojovan pierun ja päälle oikein mahtava röhönauru. Nykyään hän on tämän miehen kanssa kihloissa ja heillä on yhteinen lapsi. Tais tehdä kaasuvaara vaikutuksen :D

se hävetti, että alushousut olivat rikki. ei ollut tarkoitus lähteä baarista kenenkään matkaan..

ja kerran mä tuijotin pari tuntia treffikaverin kamalaa, punaista finniä nenänpäässä. sellainen purskahdusvalmis. muuten oli oikein potentiaalinen mies, mutta se finni pilas kaiken. ei taidettu edes pussata, kun en uskaltanut lähelle.

Mun kaveri kertoi justiinsa eilen treffeistä, jonka toisen osapuolen mielestä suuteleminen oli sitä, että painetaan avoin suu vasten toisen suuta ja vaan hengitellään eikä tehdä yhtään mitään. :D yök. :/

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mun kaveri kertoi justiinsa eilen treffeistä, jonka toisen osapuolen mielestä suuteleminen oli sitä, että painetaan avoin suu vasten toisen suuta ja vaan hengitellään eikä tehdä yhtään mitään. :D yök. :/

Hyyyyyi.....tosi kiihottavaa :D :x

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

heh, on vissiin ollut aika plekseissä molempina viikonloppuina :)

Itse asiassa ei edes kunnon humalassa :D Tosi huono kasvomuisti vaan muutenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Hyyyyyi.....tosi kiihottavaa :D :x

Juu. Se näytti eilen mesen videoyhteydessä ja siinä vaan avattiin suu ja.... :o :laugh: Kaveri oli ollut ihan että onko tää tekohengitystä vai.... :xmas:

Muutaman kerran olin ohimennen tavannut miehen ja pientä juttua ilmassa. Sitten baari illan päätteeksi rohkaistuin yökylään tämän kiinnostuksen kohteen luokse. Siinä sitten piti vähän alkaa peittoa heiluttamaan, mutta arvatkaa kuka sammui kesken miehen touhuja tuolla alhaalla.. :ashamed: Aamulla teki mieli luikkia karkuun, mutta onneksi en sitä tehnyt. Nyt ollaan muutama vuosi oltu onnellisesti yhdessä. :)

Minun pahin treffimoka (mieluiten en edes muistele!) oli, kun olin nuorempi ja palavasti rakastunut jätkään, jolla oli prätkä. No kundi tuli hakemaan mua treffeille ja minä tietty yritin seksikkään näköisesti nousta prätkän selkään, kun minulta pääsi aivan kamala äijien pieru! Siis semmonen aivan järkyttävä PRÖÖÖÖÖT! Voi itkut, että minua nolotti!!

iyh... mä oon ollu kans treffeillä yhden naaman nuolian kanssa... en ees oikein tajunnut mitä siinä tapahtu mut suunnilleen koko naama oli märkä sen jälkeen... oikein ällöttävää... muuten oli ihan mukava mut kuoli kyl kaikki kiinnostus sen "pusun" jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja pena:
Ap on ihan normaalin näköinen iloinen nuori nainen :)

Ei mikään klassinen kaunotar, vaan sellainen rehellinen suomalainen työhevonen (positiivisessa mielessä sanottu :attn:)

:laugh: :laugh: :laugh: :heart: Kiitos pena ja muutkin puolustajat (hassu sana, mutta aivot niin jumissa, etten keksi muutakaan) :flower: :flower: :flower:

Melkein tuli jo tosi paha mieli, kun minkä mä tälle naamalleni voin. Aukojille tiedoksi, että ei se naama niinkään, vaan ne tissit ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Melkein tuli jo tosi paha mieli, kun minkä mä tälle naamalleni voin. Aukojille tiedoksi, että ei se naama niinkään, vaan ne tissit ;).

Sun naamassasi ei ole mitään vikaa. Ei minkäänlaista. Antaa rakkikoirien räksyttää... :hug:

Seuraavaksi laitatkin sitten kuvan tisseistä :xmas:

Ensimmäinen oikea seurustelusuhteeni kaatui heti alkumetreillä siihen, että join liikaa ja sen seurauksena oksensin poikaystäväni autoon ja siinä sivussa piereskelin äänekkäästi. Itselläni on vain hataria muistikuvia tapahtuneesta. Hävettää vieläkin, vaikka aikaa on kulunut jo yli 20 vuotta.

Pahin on ehottomasti ollu se kun yks mies tuli ensitreffeille mun luokse ja olin laittanu parasta pöytään kahvin kanssa... Jossain vaiheessa tajusin ettei ole maitoa pöydässä ja käännyin ottamaan jääkaapista maidon ja meinasin kuolla!!!! Mä olin vähä aikaa aikasemmin alottanu uuden elämän terveellisine elämäntapoineen ja olin sitte motivointitarkotuksessa laittanu jääkaapin oveen semmosen kamalan läskin naisen kuvan (siis oikeesti joku nostakaa mut nosturilla täältä sängystä-tyypin) ja viereen jonkun läskinkarkotus aforismin... Olihan se kiva kun mies koko kahvittelun ajan näki mun naaman ja vieressä sitte sen bikineissä poseeraavan 300 kg neitokaisen :p :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nolo harmaana:
Pahin on ehottomasti ollu se kun yks mies tuli ensitreffeille mun luokse ja olin laittanu parasta pöytään kahvin kanssa... Jossain vaiheessa tajusin ettei ole maitoa pöydässä ja käännyin ottamaan jääkaapista maidon ja meinasin kuolla!!!! Mä olin vähä aikaa aikasemmin alottanu uuden elämän terveellisine elämäntapoineen ja olin sitte motivointitarkotuksessa laittanu jääkaapin oveen semmosen kamalan läskin naisen kuvan (siis oikeesti joku nostakaa mut nosturilla täältä sängystä-tyypin) ja viereen jonkun läskinkarkotus aforismin... Olihan se kiva kun mies koko kahvittelun ajan näki mun naaman ja vieressä sitte sen bikineissä poseeraavan 300 kg neitokaisen :p :D

Tsih :D

olin jtn 18, ujo ex- koulukiusattu ja melko vähän kokemusta pojista... kaverin tuttu kiinnostui minusta ja kaveri järkkäsi treffit. mentiin ensin pikku pubiin ja sieltä yökerhoon. vedin pubissa sen verran tukevat rohkaisuryypyt, että matkalla sinne yökerhoon tyyppi sai tukea minua ja suhisi korvaani " koeta nyt kävellä suorassa, että päästään sisään" :D oltiin sitten kuitenkin jonkin aikaa yhdessä ;)

Musta ap on kivan näköinen! Vähän erikoisemmat piirteet, että erottuu posit. tavalla, mun silmää kyllä miellyttää (oon nainen, mutta katselen mielelläni kivan näköisiä naisia... :blush: :).

Vaikkei jonkun ulkonäkö mua miellyttäisikään, niin sen verran omaan tapoja, etten siitä rupeaisi kommentoimaan - sietäisit hävetä, Opri!

Yhteistyössä