Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mietin vain että onko lappilaisilla jokin sellainen ominaispiirre että ovat väkivaltaisia tai kovia esim. juomaan alkoholia...
Tunnistatko itsesi tuosta heikosta itsetunnosta? Olet siis lappilainen vai?
Mutta aika jännä kyllä olisi jos yhdellä asuinalueella asuvilla ihmisillä ois esim. yhtenäisenä ominaispiirteenä heikko itsetunto. Hassua, koska lapissa on paljon myös komeita ja kauniita ihmisiä... =) niin kun kaikkialla.
Esim. Oma ukko on tosi komea ja sillä ei oo sit kyllä yhtään heikko itsetunto, päinvastoin!
Olen kerran nähnyt joo, kun olen siellä päin liikkunut. Anteeksi jos selitän hieman epäselvästi, oon tällänen sönkkääjä aina...
Mut kyse on tässä postauksessa ennemmin ilmapiiristä. Tuntuu et koko ajan sais seisoo varpaillaan ja ei pysty olee oma ittensä. Mietin että pitäiskö minun pelätä jotain..
Ja miksi lappilaiset ei tykkää minusta? paitsi oma mies.. Mikä minussa on vikana? Kun en tosiaan kellekään ole henkilökohtaisesti mitään pahaa tehnyt kaikenlisäksi!
Ne vanhemmat naiset kokee sut uhkana, koska olet uskaltanut mennä heidän apajilleen. Taisi kolahtaa Ciervoonkin kun niin kovasti toivoi niiden pieksevän sinut.
muuten ihan pätevän oloinen teoria mutta eikös servo asu tsadissa
Sitä vituttaa kun ap kehtaa pitää itseään kauniina ja viehättävänä.
muuten ihan pätevän oloinen teoria mutta eikös servo asu tsadissa
Se on kotoisin lapista.
jos se on kateutta, sitäkin täällä on kotitarpeiksi
Olen tuntenut lappilaisen naisen, joka oli 99,9 % todennäköisyydellä täydellisin, jonka olen tavannut tai tulen tapaamaan. Ulkonäkö, luonne, älykkyys. Olisiko hänellä ollut pikkuisen aasialaispiirteitä? Vieläkin muistelen kaiholla. Ei ollut väkivaltainen![]()
Ei ole.
Eihän miehillä heikkoa itsetuntoa ole koskaan. Ennemmin miehet kuvittelevat itsestään ihan liikoja, luulevat olevansa jotain Brad Pittejä ja David Beckhameja. Naisiltakin vaaditaan mitä älyttömämpiä juttuja ulkonäöllisesti, pitää olla hyvä perse, isot tissit, pitkä tukka (kenties aito blondi), kauniit kasvt, hyvät hampaat jne. jne. ja ukko itse näyttää petolinnun perseeltä kaljamahoineen ja puolikaljuineen.
Vitun sekopää sähän oot täällä ite kirjoitellut kaikkea 'sellaiset ihmiset pitäis hakata tai tappaa' ...
Olet nähnyt kerran kun Lappilaiset tappelee ja kuullut juttua? Niin, muualla Suomessa ei tietysti tätä tapahdu? Tai siis jos sinä et ole nähnyt/kuullut niin sitä ei tapahdu?
Eiköhän tasan tarkkaan joka pitäjästä löydy omat piripäät!
Ne vanhemmat naiset kokee sut uhkana, koska olet uskaltanut mennä heidän apajilleen. Taisi kolahtaa Ciervoonkin kun niin kovasti toivoi niiden pieksevän sinut.
No tottakai tämäkin voi olla mahdollista. Mutta miksi olla kateellinen kun moni heistä on myös hyvä ja kaunis?
En kyllä tahtoisi että mulle oltaisiin kateellisia, koska kateus just nimenomaan aiheuttaa kanssa ilkeyttä tai ainakin paheksuvia katseita.tahtoisin että mua kohdeltaisiin kun tavallista talliaista, mutta lienekö se mahdollista jos on hiukan outo ja erillainen.
![]()
Sitä vituttaa kun ap kehtaa pitää itseään kauniina ja viehättävänä.
voi kai sitä nyt hyvä isä nähköön olla kateellinen muustakin kuin ulkonäöstä