\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 11:15 Kengu kirjoitti:
ja lastenhoitoon? Kuinka paljon ja mitä hän tekee esim. viekö lapset päiväkotiin tai siivoaa? Oletko kotona vai töissä? Montako lasta teillä on?
Olipas paljon kysymyksiä niin piti ihan lainata tätä kirjoitustasi jotta muistan vastata kaikkiin B)
Joskus, lähinnä vk:n loppuna laittaa ruokaa, "ennenvanhaan" kun olin töissä hän viikkasi puhtaat pyykin pinoihin, joskus hän täyttää astianpesukoneen, lämmittää takan jos minä en ole sitä tehnyt (kotona kun olen), silittää omat työpaitansa, talvella tekee lumityöt ellen minä tai isot pojat ole kerinneet ennen häntä.
Lapsia ei tarvitse viedä hoitoon kun 2 on kouluikäisiä ja yksi on kanssani kotona, mutta silloin kun molemmat olimme töissä, yleensä mies vei ja minä hain.
Lapsista mies huolehtii kivasti, isompien läksyistä huolehdimme yhdessä ja kuopuksen hoidosta huolehdimme niin että illalla toinen pesee pojan hampaat ja laittaa hänet "yökuntoon" ja toinen lukee iltasadun =) Sitten toisinpäin seuraavana iltana.
Lapsia on 3...se tuli mieleen että harrastuksiin minä kyllä olen lähes yksin "saanut" kuskata lapsia...nakki narahti heti mulle kun sain ajokortin
Mies ei tykkää ajella autolla ja minä taas tykkään, tosin innostus alkaa hiipua kun niitä ajoja tulee niin paljon
Silti en inhoa autolla ajamista, vaan tykkään, tottakai se lasten kuskaaminen välillä tökkii.