No ei hän mikään idiootti ole, eli osaa.
Ursus maritimus 24.10.2008 #28 Osaa mut sillä ei oo lupa pestä kuin omat työvaatteensa. Paitsi jos minä en millään pääse vaatteita pesemään eikä esikoinen kerkeä
Osaa mut sillä ei oo lupa pestä kuin omat työvaatteensa. Paitsi jos minä en millään pääse vaatteita pesemään eikä esikoinen kerkeä
Rapanhapakko 24.10.2008 #30 2v sitten sen oli pakko opetella jos meinas puhdasta saada päällensä. Eli osaa nykyään.
Saraldo 24.10.2008 #31 Osaa kyllä asentaa sen paikoilleen, mutta ei osaa käyttää :/ . Hän ei ole eläissään käynnistänyt pesukonetta enkä mä kyllä oikeastaan antaiskaan sen sotkea mun systeemejä .
Osaa kyllä asentaa sen paikoilleen, mutta ei osaa käyttää :/ . Hän ei ole eläissään käynnistänyt pesukonetta enkä mä kyllä oikeastaan antaiskaan sen sotkea mun systeemejä .
Kowalski 24.10.2008 #32 En mä tiedä Kai tuo osaa....anoppilassa ainakin sujuvasti pesi meidän pyykit. Mutta kotona sillä ei oo asiaa pyykkeihin, ne on mun aluetta :kieh:
En mä tiedä Kai tuo osaa....anoppilassa ainakin sujuvasti pesi meidän pyykit. Mutta kotona sillä ei oo asiaa pyykkeihin, ne on mun aluetta :kieh:
Fantaihana 24.10.2008 #33 Osaa ja osaa liottaa valkopyykkinsä kloriitti vedessä, muuten valkoset vaateet ei kuulemma pysy valkosina.
Osaa ja osaa liottaa valkopyykkinsä kloriitti vedessä, muuten valkoset vaateet ei kuulemma pysy valkosina.