G: Osaako miehesi käyttää pesukonetta?

Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
osaa..ja meijän 3v osaa kanssa :D sanoin miehelle et jos et muista ni kysy tytöltä :whistle: :ashamed: tosn mein kone on tosi helppo pari nappulaa vaan :D
Poika oli päälle 2v. kun opetti mummua käyttämään meidän tiskikonetta.
Osas mummu sentään hanan avata ja pesuainetabletin laittaa mut poika painoi koneen päälle 2 nappia. :D

niimukka
Tietenkin osaa ja käyttää myös! :eek: En voisi ikinä olla yhdessä miehen kanssa, joka ei suoriudu joka päiväisistä askareista. Haluan elää aikuisen ihmisen kanssa, joka pärjää kyllä itsekseen tai lasten kanssa, vaikka minulle sattuisi jotakin (sairastuisin, kuolisin tai lähtisin vain vaikka matkalle).

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja niimukka:
Tietenkin osaa ja käyttää myös! :eek: En voisi ikinä olla yhdessä miehen kanssa, joka ei suoriudu joka päiväisistä askareista.
Mä luin väärin... luin siis "En voisi ikinä olla yhdessä miehen kanssa, joka ei suoriudu joka päivä alkkareistaan" :LOL: :LOL: Meinasin kirjoittaa, että peesi... en mäkään ole mikään pyykkäri. Mä en voisi asua edes 15 v pojan kanssa, joka ei osaa käyttää pesukonetta ja "suoriudu joka päivä alkkareistaan" =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
osaa..ja meijän 3v osaa kanssa :D sanoin miehelle et jos et muista ni kysy tytöltä :whistle: :ashamed: tosn mein kone on tosi helppo pari nappulaa vaan :D
Poika oli päälle 2v. kun opetti mummua käyttämään meidän tiskikonetta.
Osas mummu sentään hanan avata ja pesuainetabletin laittaa mut poika painoi koneen päälle 2 nappia. :D
ihana :D meillä tyttö rämplää kans tota tiskikonettakin ja alkaa jo sujumaan :D

Yhteistyössä