G: onko ultran sukupuoliveikkaus pitänyt paikkaansa?

  • Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti
minni
Haluaisin, että tähän vastaisi mahd. moni kenelle veikkaus annettu. Ja sanottiinko "varma" vai "veikkaus"? Ja vielä, että minä vuonna ultra tehty.
Kiitos vastauksistanne :)
 
Äiti
Ekasta ei veikkailtu eikä kyselty. Toisesta ultra veikkasi tyttöä ja tyttö tuli.
Nyt kolmas tulossa ja ultran veikkausta en tiedä kun kromosomitutkimus osoitti vauvan jo tytöksi :) Ei kukaan ole sitten enää ultralla veikkaillut :D
 
ap
Ehkä mäkin alan sit luottamaan poikaveikkaukseen, kun näyttää nuo yleensä pitävän paikkaansa :) En vaan millään voisi uskoa todeksi, kun ennestään kaksi tyttöä, siskollani 2 tyttöä, miehen molemmilla veljillä vain tyttöjä ja miehen siskolla myöskin vain tyttö :D EIKÄ KENELLÄKÄÄN POIKAA!!! En vain usko, että meille poika tulisi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä mäkin alan sit luottamaan poikaveikkaukseen, kun näyttää nuo yleensä pitävän paikkaansa :) En vaan millään voisi uskoa todeksi, kun ennestään kaksi tyttöä, siskollani 2 tyttöä, miehen molemmilla veljillä vain tyttöjä ja miehen siskolla myöskin vain tyttö :D EIKÄ KENELLÄKÄÄN POIKAA!!! En vain usko, että meille poika tulisi...
Hahaa! Mulla on neljä siskoa ja yksi veli. Kahdella siskolla on jo viisi tyttöä. Mulle ja miehelle lupailtiin ultrassa poikaa. :D Ei edes sanottu, että on veikkaus, vaan pojaksi sanoi. Saas nähdä, mikä sieltä huhtikuussa tulla tupsahtaa. ;)
 
2004 tyttöä veikattiin tyttö tuli
2005 poika varmuudella poika tuli
2008 tyttöä veikattiin tyttö tuli

Eipä meilläkään miehen suvussa noita tyttöjä pahemmin ole. Siskonsa, meidän tytöt ja yhdellä serkulla on tyttö. Kaikki muut on poikia.
 
yllärityttö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä mäkin alan sit luottamaan poikaveikkaukseen, kun näyttää nuo yleensä pitävän paikkaansa :) En vaan millään voisi uskoa todeksi, kun ennestään kaksi tyttöä, siskollani 2 tyttöä, miehen molemmilla veljillä vain tyttöjä ja miehen siskolla myöskin vain tyttö :D EIKÄ KENELLÄKÄÄN POIKAA!!! En vain usko, että meille poika tulisi...
älä vielä nuolaise, mulla ultrattiin tänä vuonna ja varmaks pojaks sanoi, mutta tyttöhän se tulla tupsahti. Prinsessa kyllä yllätti salissa :D tuo arvio tehtiin vk 28 ja sitten 36 kyllä sanoi sitten että ei ole enää ihan varma kumpi...
 
vieras
-07. Helsingissä ultraaja ei saa veikata sukupuolta vaan vanhemmat katsoo itse. Pysäytti kuvan haaroväliin ja sanoi sitten, että isi varmaan tietää mikä tuo on... Poikahan se oli :)
 
näin
v.2006 oltiin Femedassa Brunolla rakenneultrassa ja hän sanoi että tyttö on tulossa, niin tulikin.

Tänä vuonna oltiin kunnallisessa rakenneultrassa, sanottiin että näyttäis tyttö olevan tulossa mutta varma ei ole.
Pari viikkoa tuon ultran jälkeen oltiin Brunolla ja sanoi että tyttö tulee varmasti.

Keväällä nyt sitten selviää kumpi on tulossa ;) Uskomme kyllä että toinen tyttö tulee :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Haluaisin, että tähän vastaisi mahd. moni kenelle veikkaus annettu. Ja sanottiinko "varma" vai "veikkaus"? Ja vielä, että minä vuonna ultra tehty.
Kiitos vastauksistanne :)
esikoinen- veikkaus: tyttö tuli tyttö 2007

kuopus- varma: tyttö tuli tyttö 2008
 
vieras


Ultra 2007, pojaksi sanottiin... sen jälkeen joka ultrassa poikana pysyikin .. ja kuinka ollakkaan poikahan aieltä tulikin.

Toisesta lapsesta 2008 ei osattu ultralla sanoa juuta eikä jaata sukupuolen suhteen, yllätyksenä pysyi siis. Tyttöhän se oli, olisko vaikeampi tulkita tytön ultrakuvaa. Ultraaja sanoi että on kyllä niin epävarma, ettei uskalla sanoa mitään.
 

Yhteistyössä