G: Onko teillä parasta ystävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ''vieras''
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miun mies on paras ystävä, sitten on muutama hyvä ystävä. :)

Hmm, hankalaa, kun mulla on monta läheistä ystävää, mutta mainitsen vaikka 3 kauiten mukana kulkenutta ystävää.

1. Mitä vuosimallia olette?
-Minä ja yksi heistä 89, kaksoset 93.
2. Kauan olette tunteneet? Missä tutustuitte?
-Tuon mun ikäisen melkein 19 vuotta, kaksoset pian 15 vuotta. Naapurissa asuttiin.
3.Kuinka usein vietätte aikaa yhdessä?
-Vaihtelee hyvin paljon elämäntilanteen mukaan. Joskus päivittäin, joskus välissä on muutama viikkokin.
4. Onko kummallakaan lasta? Mikäli on, onko se vaikuttanut jotenkin ystävyyssuhteeseenne? Oletteko esim. nähneet entistä harvemmin?
-Ei vielä. En usko, että tulee ainakaan katkaisemaan ystävyyttä, osasta tulee varmasti lapsen kummejakin. Mulla on myös kaksi ystävää, joilla on lapsia ja heitä näen paljon. :)

1. Mitä vuosimallia olette? -70 ja -69
-
2. Kauan olette tunteneet? Missä tutustuitte? 3 vuotta ollaan tunnettu ja tutustuttu yhteisten opintojen kautta.
-
3. Kuinka usein vietätte aikaa yhdessä? Välillä päivittäin, välillä voi olla parikin viikkoa väliä.
-
4. Onko kummallakaan lasta? Mikäli on, onko se vaikuttanut jotenkin ystävyyssuhteeseenne? Oletteko esim. nähneet entistä harvemmin? Molemmilla on yksi lapsi, tosin meidän lapsilla on ikäeroa 17 vuotta eli ei ole vaikuttanut ystävyyteen mitenkään.
-
Lisäksi mulla on siskoja, jotka ovat vielä kaiken ystävyyden yläpuolella.

Yhteistyössä