G: Onko tämä plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa minäkin näen. Onko noin ohut viiva tulkittavissa plussaksi? Miettii, miettii :D

Viiva kuin viiva, jos vain väriä on = plussa.

Mulla ei tästä kuopuksesta tullu ekaan kahteen testiin pal tuota vahvempaa viivaa. Aika samaa luokkaa varmaan (eikä ees vahvistunu parissa päivässä, kuten oon jo monet kerrat muistanu kertoa :D).

Kyllä siinä plussa näkyy ihan selvästi. Mutta empä edelleenkään osaa sanoa tietääkö se plussaa. Toivon mukaan tietää.

Nyt kun utelijaina täällä tietoa kuolaten odotetaan. Muista tulla päivittämään tieto. Niin ja laita se kamu aamulla terkkaan tarkastamaan asia, jos sen siellä suostuvat tarkistamaan :)

Kyseinen testi on mun mielestä erittäin hyvä. Kolme raskautta ja kaikista olen testannut ihan hirmuisesti :) Tietenkin myös nega kierroista tullut testailtua.. Itselläni tuo testi on näyttänyt juurikin tuollaista haaleaa viivaa tasan kolme kertaa. Tällöin olen testaillut aikaisilla dpo:illa (n. 8-10), siitä se on sitten lähtenyt vahvistumaan. Eli uskon, että ko. testi on erittäin hyvä ja herkkä. "Väärät" positiiviset on todennäköisesti kemiallisia tai varhaisia keskenmenoja.

Kemiallinen näkyy verikokeessa Hcg:n kohoamisena jos verestä vielä hormonia löytyy. terkkarille on kuitenkin ihan turha kiikutella pissanäytteitä kuten joku ehdotteli. Ne siellä testaavat ihan samanlaisilla liuskoilla mitä saa ostettua itsekkin. Ei se ole sen varmenpaa kuin kotona testaaminen ja jos dpo pieni turha pissaansa sinne kannella :) Verikoe on asia erikseen, mutta siihen ei niin helposti saa lähetettä.

Taitaa olla ap:n oma testi. Ei vaan kehtaa myöntää :) Ainakin mulle tulee sellanen olo kun alussa kirjottaa ettei näy mitään, mutta vastaukset kielii toista. Ei siis sillä että siinä olisi mitään väärää että täältä kysyy mielipidettä!

Mä näen siinä kyllä kanssa haalean viivan, mutta tekisin varmistus testin huomenna tai ylihuomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23855912:
Siis miten kaikki muka näkee tuossa plussan? Minä en näe, vaikka miten päin katsoisin. Eikö sen viivan pitäisi olla vähintään yhtä tumma tai leveä kuin tuo vaakaviivakin?

Ei. Riittää, että väriä on toisessa reunassa. Siis väriä edes hiukan. Viivanpaikka on tasaisen harmaa, ei väriä missään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;23855929:
Ei. Riittää, että väriä on toisessa reunassa. Siis väriä edes hiukan. Viivanpaikka on tasaisen harmaa, ei väriä missään.

No minun silmäni eivät näe edes sitä hiukkaa. Optikolle kai tässä täytyy.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23855912:
Siis miten kaikki muka näkee tuossa plussan? Minä en näe, vaikka miten päin katsoisin. Eikö sen viivan pitäisi olla vähintään yhtä tumma tai leveä kuin tuo vaakaviivakin?

Rakkaani. Kun nainen tulee raskaaksi, ei istukka eritä heti hcg-hormonia satakympillä. Vähästä sekin alkaa ja siinä tapauksessa näkyy testissä ns. haamuna tai hyvin haaleana plussana. Siitä sitten pikkuhiljaa voimistuen, lopulta hyvin voimakkaana ja vahvana näkyen. Näin se menee. :heart:

Jotkut lisäksi uskovat, että jos testiin tulee haalea plussa ja sitten alkaakin menkat, että se oli "vale-plussa" tai "viivanpaikka". Kemialliset raskaudet (google.fi) ovat hyvin yleisiä ja ehtivät monesti piirtyä testiin. Tai kyseessä voi olla ihan tavallinenkin varhainen keskenmeno tässä tapauksessa, nekin ovat hyvin yleisiä.

[QUOTE="hmm";23856063]Rakkaani. Kun nainen tulee raskaaksi, ei istukka eritä heti hcg-hormonia satakympillä. Vähästä sekin alkaa ja siinä tapauksessa näkyy testissä ns. haamuna tai hyvin haaleana plussana. Siitä sitten pikkuhiljaa voimistuen, lopulta hyvin voimakkaana ja vahvana näkyen. Näin se menee. :heart:

Jotkut lisäksi uskovat, että jos testiin tulee haalea plussa ja sitten alkaakin menkat, että se oli "vale-plussa" tai "viivanpaikka". Kemialliset raskaudet (google.fi) ovat hyvin yleisiä ja ehtivät monesti piirtyä testiin. Tai kyseessä voi olla ihan tavallinenkin varhainen keskenmeno tässä tapauksessa, nekin ovat hyvin yleisiä.[/QUOTE]

Joo tiedän tämän, mutta kun minä en kertakaikkiaan näe tuossa yhtään mitään muuta kuin tuon vaakaviivan.

Voi kun sait ärsytettyä tuolla "rakkaani" -sanalla. :mad:

Yhteistyössä