H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuossa minäkin näen. Onko noin ohut viiva tulkittavissa plussaksi? Miettii, miettii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23855912:Siis miten kaikki muka näkee tuossa plussan? Minä en näe, vaikka miten päin katsoisin. Eikö sen viivan pitäisi olla vähintään yhtä tumma tai leveä kuin tuo vaakaviivakin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;23855929:Ei. Riittää, että väriä on toisessa reunassa. Siis väriä edes hiukan. Viivanpaikka on tasaisen harmaa, ei väriä missään.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23855979:No minun silmäni eivät näe edes sitä hiukkaa. Optikolle kai tässä täytyy..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23855912:Siis miten kaikki muka näkee tuossa plussan? Minä en näe, vaikka miten päin katsoisin. Eikö sen viivan pitäisi olla vähintään yhtä tumma tai leveä kuin tuo vaakaviivakin?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23856091:Joo tiedän tämän, mutta kun minä en kertakaikkiaan näe tuossa yhtään mitään muuta kuin tuon vaakaviivan.
Voi kun sait ärsytettyä tuolla "rakkaani" -sanalla.![]()