G: Onko tämä plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äiti";23853447]voi hyvä neiti, vie huomenna pissapurkki labraan niin et tarvi ihmetellä ollako raskaana vai ei. Noi tikut vielä niin tyrkasen kalliita.[/QUOTE]

Pitääpä sanoa.

No tikkurahalla ei nyt juurikaan saa mitään kaupasta :) Tai no jotainhan saa, mutta ei hirveesti.

tein tuolla herkällä testillä ja siihen tuli samankaltainen plussa. entiä tuliko se viiva sit siihen vähän liian myöhään vai mit',mutta raskaana en ollut. olin tosi pettyny.
jos testiajan puitteissa on tullut ni voi olla plussa. mutta itte testaisin apteekin omalla parinpäivänpäästä jos tuommoisen oisin saanut.

[QUOTE="vieras";23854502]Mulla näkyi joskus myös noin ja menkat alkoi seuraavana päivänä. En tiedä onko haamu vai nega vai keskenmeno...[/QUOTE]

kemiallinen ollut mitä todennäköisimmin. Mulla tuli clearbluella just tollasta hailakkaa ohutta pystyviivaa kemiallisessa.

[QUOTE="vieras";23854721]kemiallinen ollut mitä todennäköisimmin. Mulla tuli clearbluella just tollasta hailakkaa ohutta pystyviivaa kemiallisessa.[/QUOTE]

Näkyykö kemiallinen raskaus esim. verikokeessa?

Lähes 100% varmaksi voin sanoa, ettei ole plussa. Tuohon tulee herkästi noita ohuita viivoja, jotka ei tarkoita mitään. Käyttöohjeissakin puhutaan leveästä viivasta.

Yhteistyössä