G:Onko täällä joku palstalainen joka ärsyttää teitä?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Täällä on 99 prosenttia porukasta sellaisia, että en osaa yhdistää nikkiä ja juttuja keskenään. Jos siis joku kirjoittaa jonkin ärsyttävän viestin, unohdan puolen minuutin päästä, kuka sen kirjoitti. Ja ei sen puoleen, en kyllä pian muista koko viestiäkään...

En siis kykene nimeämään ketään oikein ärsyttävää huonomuistisuuteni vuoksi. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Onneks oon itse niin täydellinen että on varaa ärsyyntyä kaikkien muiden tavoista toimia ja olla ja keskustella ihan kympillä. :heart: :xmas:
Näinpä.. Vaikka säkin oot joskus ärsyttävä.. :D

Epäilemättä. Mutta niin on kyllä joskus tarkoituskin. B) Siispä tehtävä on onnistunut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Olisin ollut yllättynyt jos ei nikkiäni olisi mainittu,mutta eipä tarvinnu pettyä tälläkään kertaa. :xmas:
pitää ajatella positiivisesti:ainakin kiinnität huomiota! :D

mua ärsyttää satunnaisesti tyypit jotka aukoo päätään harmaana kun ei oo sen vertaa munaa ihmisessä et reilusti sanos "omana ittenään"...

Hyvänen aika, ei! En viitsi käyttää sitä vähäistäkään aikaa ärsyyntymiseen, jonka tällä palstalla nykyään vietän. Tiettyjen nikkien/juttujen uskottavuuteen kyllä on epäilykseni, mutta ei se minua ärsytä. Huvittaa lähinnä =)

Yhteistyössä