Venakko Milanna
Mua ainakin jotkut harmaat ja yks kenellä on nimimerkki mut hän aika usein kirjoitta harmaana :x =)
Ai minä vai?Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mua ainakin jotkut harmaat ja yks kenellä on nimimerkki mut hän aika usein kirjoitta harmaana :x =)
mä en edes tunnen sutAlkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Ai minä vai?Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mua ainakin jotkut harmaat ja yks kenellä on nimimerkki mut hän aika usein kirjoitta harmaana :x =)
Minua ei ärsytä kukaan, eihän mun ole pakko joka avausta lukea..
sunhan se pitäs eka paljastaa,ku kerta teit alotuksen!Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Kuka halua paljasta palstajan nimen? :saint:
entinen kyökkipiika! B)Alkuperäinen kirjoittaja Accra:sunhan se pitäs eka paljastaa,ku kerta teit alotuksen!Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Kuka halua paljasta palstajan nimen? :saint:
Höh, no niinhän me tiedetäänkin!Alkuperäinen kirjoittaja lilermo harmaana:ON! Vispilä, fjonga, pintelin, entinen tinkapekkaperkele, töllin ruusa ja monet muut pissikset ja "aikuiset" jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken
just näin........Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Ai minä vai?Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mua ainakin jotkut harmaat ja yks kenellä on nimimerkki mut hän aika usein kirjoitta harmaana :x =)
Minua ei ärsytä kukaan, eihän mun ole pakko joka avausta lukea..
Jos jokaiseen sinun aloittamaasi ketjuun tai jokaiseen ketjuun johon vastaat, sinun kirjoituksiasi hyökkäisi kommentoimaan yksi ja sama henkilö, niin varmasti rupeaisi jossain vaiheessa sinuakin ärsyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja tinzu:Heh, eipä ole. Aika outo kyssäri minusta. tsemppiä teille joita palstalaiset ärsyttävät, ei ole varmaan kovin helppoa :hug: