Hyvin sanottu!Missän nimessä vika ei ole kenessäkään muussa kuin raiskaajassa. Mikään ei oikeuta raiskaukseen!Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:45 PahaSilmä kirjoitti:Hei puhukaa noista jutuista oikeesti! se syyllisyys on pahinta, mitä voi olla, siitä nyt ainakin pitäs taistella eroon. Vaikka oiskin mennyt jonkun kyytiin, vaikka ois juonu ittensä känniin ja vaikka ois kulkenut alasti ryuttopuiston läpi keskellä yötä, niin ei tarvitse ottaa sitä syyllisyyttä, mikä kuuluisi sille raiskaajalle.
jos ette halua olla uhreja lopun elämäänne, niin heittäkää pois se syyllisyys, muuten raiskaaja on onnistunut pilaamaan koko loppuelämänne.
se, joka ei ole tehnyt väärin, sen ei tarvitse hävetä tai piilotella.
Et varmaankaan ole ollut tämän kaverin viimeinen uhri...toivottavasti on jo saanut maksaa tekosestaan... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:33 emmi06 kirjoitti:\Niinpä en edes harkinnut poliisin juttusille menoa, olisivat vaan sanoneet että ikävyyksiä kerjäsit kun tuntemattoman kyytiin lähdit.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:15 merenneitonen kirjoitti:\Raiskaus ei ollut sinun syysi, mutta totta on, että että tyhmyyttä on lähteä ventovieraan matkaa. Sitä ikäänkuin hakee ongelmia siten. :/Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:02 emmi06 kirjoitti:\Ei siinä mitään hauskaa ollutkaan, eikä naurata vieläkään, hymiö tuli vaan väärin.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:45 pienenhetken kirjoitti:\mikä tuossa niin hauskaa on? :/ et varmaan tehny poliisille ilmotustakaan?Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:38 emmi06 kirjoitti:18v synttäreiden päätteeksi autossa ase ohimolla. Mies tarjosi kyytiä kotiin ravintolaillan jälkeen
Enkä tehnyt rikosilmoitusta kun tekijä otti mun lompakon pantiksi ja kiristi että tulee takaisin ja kostaa jos menen poliisin puheille.
Enpä ole sen jälkeen kyytiä ottanut vastaan kun tutuilta :/
(joku sanoikin silloin että omaa tyhmyyttä se oli kun ventovieraan kyytiin lähdin :ashamed: )
Aika naiivi ja sinisilmäinen olin vielä 18-vuotiaana, vaan kummasti on ne vaaleanpunaiset lasit tippuneet tässä vuosien varrella.
Oma miehesikö? Voit tehdä rikosilmoituksen silti.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:36 vieras kirjoitti:viikko sitten mies toivon etten taas ole raskaana
Samanlaisia mietteitä heräsi myös minulla..Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 22:23 maijon kirjoitti:Aika pysäyttävää taas kerran huomata kuinka moni nainen on joutunut raiskauksen uriksi ja kokemaan seksuaalista väkivaltaa. JA kamalinta tässä on varmaan se, että suurin osa on ollut alaikäisiä
mä jäin miettiin tän ketjun aikana niitä tilastoja mitä on olemassa et onko epäilys et tuhat raiskataan vuodessa ja muutama sata ilmoittaa vai kymmenisen tuhatta/vuosi!!! raiskataan ja muutamasta sadasta muutamaan tuhanteen!!! ilmoittaa senAlkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:50 mies kirjoitti:Onko raiskaukset tosiaan näin yleisiä? Tiesin että murto-osa ilmoitetaan poliisille, mutta nyt saan kuvan että melkein jokaista naista on vähintään yritetty raiskata. Itse tiedän kaksi tapausta ystäväpiiristäni, eikä kumpikaan ilmoittanut. Taidan opettaa tyttöni puolustamaan itseään tehokkaasti, jottei hänelle tapahtuisi samalla tavalla.
Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta raiskaus on yhtä vakava rikos kuin tappo tai murha. Elinkautinen noille ja lapsiin sekaantujille kirurginen leikkaus joka estäisi yrittämästä uudelleen. Kuolemantuomiota en kannata, koska joskus myös syyttömät tuomitaan.
Missä näin sanotaan?Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 19:51 PahaSilmä kirjoitti:Poliisit kysyy kuulustelussa "olitko humalassa" jos on ollut, tekee se raiskaajan toimista vieläkin tuomittavampaa. että käyttää toista hyväkseen, kun tämä on päihtyneessä tilassa, eikä siis puolustuskykyinen.