ei raiskattu, mutta käytetty hyväksi..
olin 18vuotias ja minulla oli ollut säpinää n.25v miehen kanssa.
eräänä iltana mies tuli oveni taakse(ei ollut koskaan ennen käynyt luonani) ja päästin hänet sisään.en osannut pelätä.
en saanut tehtyä mitään, kun olimme jo sängyssä ja hän vetämässä vaatteita pois päältäni.hän halusi seksiä, mutta sanoin että minulla olisi kuukautiset.
..hän ei sitten varsinaisesti yhdyntää halunnut mutta..
estelin, mutta hän "käytti minua hyväkseen" ja tyydytti itseään koko yön sängyssäni.. en saanut häntä pois, hän mm istui päälläni..
ajattelin koko ajan että nyt minut raiskataan.. estelin, mutta en suuttunut todella tai tehnyt kaikkea miehen pois saamiseksi..
..en halunnut, koska pelkäsin etten todellakaan saisi miestä pois ja minut olisi oikeasti raiskattu..
nyt tilanne on se, että tiedän miehen tehneen sen mitä teki, mutta en ole varma olisiko hän lähtenyt jos olisin tehnyt kaikkeni.. en siis tiedä onko minua käytetty väkisin, vai olisko hän lopettanut..
ja hyvä näin. en olisi kestänyt, jos en olisi saanut häntä pois, vaikka olisin kaikkeni yrittänyt..
haluan uskoa että hän olisi lähtenyt jos olisin kovemmin yrittänyt..että minäkin olin siinä omasta halustani
...typerää, mutta ehkä joku ymmärsi..
tiedän kuitenkin totuuden..
:\|