G: onko seksi parempaa nyt kun saanut lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti
Miehen kanssa joskus mietittykin että mistä se johtuu..
Luulen, että sitä on (varsinkin nainen ) enemmän sinut itsensä/vartalonsa kanssa niin seksikin on sitten vapautuneempaa ja parempaa tms..
En sitten tiedä mistä oikeasti johtuu, enkä kyllä välitä kun tyytäväisenä saa olla! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Miehen kanssa joskus mietittykin että mistä se johtuu..
Luulen, että sitä on (varsinkin nainen ) enemmän sinut itsensä/vartalonsa kanssa.
En sitten tiedä mistä oikeasti johtuu, enkä kyllä välitä kun tyytäväisenä saa olla! =)
Mulla johtuu ainakin tuosta että lapsen/lapsien syntymän jälkeen olen alkanut saamaan vasta orgasmeja, mutta mistäs se taas johtuu? :D
 
muumimamma
Neljä kertaa on parantunut. Viidettä kertaa ei kyllä enää uskalla, on niin valtavat orgasmit, että henki meinaa lähteä... Eikä meillä ole seksin määräkään lasten myötä vähentynyt, melkeimpä vois sanoa että lisääntynyt vain!!
 
vieras
Se ON parempaa seitsemän lapsen jälkeen kuin ennen lapsia. Orgasmiherkkyys parempi ja lantionpohjalihakset hyvin hallinnassa. Tokasta tuli kyllä ikävä ja kivulias repeämä minkä jälkeen oli lähes vuosi seksitöntä aikaa. Se parani ajan kanssa ja neljä seuraavaa syntyi ilman ongelmia. Vartalo ei omasta mielestä ole tosin kovin sexy kun esikolta tuli kamalta raskausarvet mahaan ja reisiin. Onneksi ei sen jälkeen muista tullut lisää. Lapset on tehty ja nyt nautitaan seksistä täysillä. Viimeisimmän jälkeen tehtiin sterilisaatio.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Miehen kanssa joskus mietittykin että mistä se johtuu..
Luulen, että sitä on (varsinkin nainen ) enemmän sinut itsensä/vartalonsa kanssa.
En sitten tiedä mistä oikeasti johtuu, enkä kyllä välitä kun tyytäväisenä saa olla! =)
Mulla johtuu ainakin tuosta että lapsen/lapsien syntymän jälkeen olen alkanut saamaan vasta orgasmeja, mutta mistäs se taas johtuu? :D
Mulla joka lapsen jälkeen vahvistunu, kohta tarvii jo kunnon ääniäristeitä. En tiiä mistä johtuu, kerro jos saat tietää :D
 

Yhteistyössä