A
ap
Vieras
Kiinnostaisi tietää tällaista yleisotetta miten terveellisesti kasvissyöjät elävät sekasyöjiin verrattuna ja onko kasvissyöjiä palstalla.
1. Miten kauan olet ollut kasvissyöjä (vuosia, kuukausia..?)
2.Oletko muutenkin terveystietoinen ja otat esim. vitamiineja tai muita lisäravinteita?
3.Harrastatko liikuntaa?
4.Oletko keskimääräistä terveempi vai onko sinulla jotain sairauksia?
(Itsestä sen veran että olen ollut kasvissyöjä jo 14-vuotta ihan teinistä asti. Syön lisäksi toisinaan kalaa, ehkä kerran parissa kk.
Olen mielestäni aika terveystietoinen joskin harrastan erittäin vähän liikuntaa. Silti olen normaalipainoinen, jopa sen alarajoilla.
Terveydestä sen verran että oikeastaan ainoa vamma on melkein täysi seksuaalinen haluttomuus. Joskus miettinyt liittyykö siihen että ei saa liharuoista mitään "extrahormoneja"
Onko muilla kasvissyöjillä samaa ongelmaa?)
1. Miten kauan olet ollut kasvissyöjä (vuosia, kuukausia..?)
2.Oletko muutenkin terveystietoinen ja otat esim. vitamiineja tai muita lisäravinteita?
3.Harrastatko liikuntaa?
4.Oletko keskimääräistä terveempi vai onko sinulla jotain sairauksia?
(Itsestä sen veran että olen ollut kasvissyöjä jo 14-vuotta ihan teinistä asti. Syön lisäksi toisinaan kalaa, ehkä kerran parissa kk.
Olen mielestäni aika terveystietoinen joskin harrastan erittäin vähän liikuntaa. Silti olen normaalipainoinen, jopa sen alarajoilla.
Terveydestä sen verran että oikeastaan ainoa vamma on melkein täysi seksuaalinen haluttomuus. Joskus miettinyt liittyykö siihen että ei saa liharuoista mitään "extrahormoneja"
Onko muilla kasvissyöjillä samaa ongelmaa?)