G:onko mielestäsi mahdollista löytää mies joka ei petä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tällasessa gallupissa ei ole järjen häivää. Jos haluaa elämänsä viettää kyyläten ja kytäten ja vainoharhaisena niin kokoajanhan voi epäillä :\| Meneehän se elämä niinkin ohi.. toinen vaihtoehto olisi keskittyä elämään onnellisena ja surra asioita vasta sitten jos on jotain surtavaa. Tai elää yksin niin ei tarvi stressata tällasia.

Uskoisin, että mulla myös on sellainen.

Toista ei kuitenkaan voi koskaan sataprosenttisesti tuntea ja toisaalta jossakin ääritilanteessa jokainen voi toimia oman luonteensa vastaisesti.

Mutta siis ihan näin tiivistelmänä: kyllä mä luotan aika varmasti, että mun mies ei mua petä. Aika halolla päähän lyöty olen, jos joskus semmoista saisin tietää.

Samoin uskon, että mun siskon mies ei sitä petä. Kenestäkään muusta en mene sitä sanomaan, olenpa tässä elämäni varrella tavannut jo niin monta "yllätys"pettäjää.

Mun mielestä on mahdollista löytää mies, joka ei fyysisesti petä kumppaniaan koskaan.

Mutta mun mielestä ei ole mahdollista löytää miestä/naista, joka ei koskaan henkisesti pettäis suhteen aikana. Tällä mä tarkoitan ihastumista toiseen, vaikka ei tekiskään mitään intiimiä ihastuksen kanssa.

Tämä mun mielipide. Perustuu oman mielen tulkintaan. Mä kun ihastun vähän väliä, mutta se ei tarkoita, että en rakastais miestäni tai haluasin suhteen ihmisen kanssa, johon sillä hetkellä tunnen pientä ihastusta. Jotkut ihmiset tekee vaikutuksen enkä voi omalle mielelleni mitään. ;) :whistle: miestäni en ole pettänyt fyysisesti.

Siis oikeasti se pettäminen tulee useimmiten ihan yllätyksenä. Siihen mennessä ollaan ajateltu, ettei kumppani ikinä pettäisi. Minuakin on petetty, kyllä se aika yllätyksenä tuli minullekin. Samoin esim. kaveriani on petetty ja hän sanoi, ettei voisi ikinä uskoa, että mies pettäisi häntä. Silloin minä mietin, että noinkohan on. Koska oma sinisilmäisyyteni oli karissut, kun mieheni jäi kiinni pettämisestä. Ei olisi koskaan itse myöntänyt, mutta hänen kaverinsa kertoivat minulle. En siis varmaan koskaan olisi saanut muuten tietää. Koska käyttäytymisestä tai muusta ei voinut moista arvella.

Kuitenkin, varmasti on sellaisiakin miehiä, jotka eivät petä. Tästä uudesta miehestäni en osaa sanoa. Kyllä minä kuitenkin haluan luottaa ja luotankin. Jos taas petyn rakkaudessa, niin sillekään ei voi mitään. Tällä hetkellä ja tässä suhteessa olen nyt onnellinen ja se riittää minulle juuri nyt.

On. Esimerkiksi oma isäni ei ole koskaan pettänyt äitiäni, isovanhempani eivät ole pettäneet toisiaan eikä mieskään.. ainakaan tietääkseni ole pettänyt minua näiden 20 yhteisen vuoden aikana.

Ei tuo mun oma ainakaan petä. Jos joku ihmettelee mistäkö niin varmasti sen tiedän, niin tiedämpä vaan... en jaksa alkaa selvitystä tekemään, mutta mulla on keinoni tietää. Ja vielä: jos pettäis, niin saisin sen tietää saman tien. Enkä jaksa tätäkään alkaa sen kummemmin selittämään tässä.

Yhteistyössä