G:onko mielestäsi mahdollista löytää mies joka ei petä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:50 PulttiBois kirjoitti:
on madollista varmasti, mutta tuskin helppoa löytää sellaista miestä joka ei olisi pettänyt ikinä- :/

Mulla on sellainen. :)

Mutta asiasta sivuun, varmasti löytää miehen, joka ei petä, mutta se onkin sitten eri juttu, miellyttääkö tapaus muuten...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:33 elää unelmaansa kirjoitti:
On mahdollista!!

Minun miestäni on joskus petetty ja tämä mies ei IKINÄ tekisi sitä kenellekkään! Se tietää kuinka se sattuu. Siitä syystä voin olla 100% varma, että minut mielummin jätetään kun petetään =)

mulla on mies jota on petetty, silti petti itsekin. Että se siitä teoriasta....

\
on madollista varmasti, mutta tuskin helppoa löytää sellaista miestä joka ei olisi pettänyt ikinä- :/

Mä en tajuu koko tota pettämis juttua.
Miks hitossa pitää pettää siis. Miks ei voi sit vaikka soittaa ennen ku tekee mitään sellasta ja laittaa vaikka suhteen poikki puhelimes.

Toisaalta sit taas ihminen joka ei oo pettäny eikä oo pettämässä voi kyllä senkin tehdä ku tarpeeks asiasta syytetään ja epäillään syyttä suotta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:52 Nereidi kirjoitti:
\

Mä en tajuu koko tota pettämis juttua.
Miks hitossa pitää pettää siis. Miks ei voi sit vaikka soittaa ennen ku tekee mitään sellasta ja laittaa vaikka suhteen poikki puhelimes.

Toisaalta sit taas ihminen joka ei oo pettäny eikä oo pettämässä voi kyllä senkin tehdä ku tarpeeks asiasta syytetään ja epäillään syyttä suotta.

niinpä niin.
putkiaivojen ajatuksia on monesti TODELLA vaikea tulkita :whistle: ;)

ei ole, elämä on pitkä ja jos ei petä nyt niin myöhemmin.
jos ei petä fyysisesti niin henkisesti tai ajatuksissa.
sama on nainen,ei vaan mies.
avioliitto on vakava ja on rakkaus, pettäminen on lihahimo ja kukaan viisas ei jätä vaimo tai mies ja lapset tyttöystävän takia tai poikaystävän.

On. Mie luotan avomieheeni ihan täysin.. vaikka pari poikaystävää on mua aikoinaan pettänyt ja epäilin alussa uskallanko alkaa nykyisen kanssa seurustelemaan, niin en ole joutunut pettymään.. kerrankin riski kannatti..

Minulla ainakin oli kerran semmonen mies joka ei IKINÄ olisi minua pettänyt! Hän oli todella herkkä ja tunteellinen ihminen ja arvot oli sellaiset että pettäminen ei olisi niihin sopinut. Seksi oli hänelle vahvasti tunteisiin sidottua, ei pystynyt siihen jos kaikki ei henkisesti ollut juuri kohdallaan jne. Olisi aika vaikeaa kuvitella tätä miestä p-anemassa jotain salarakasta, ei kyllä homma toimis edes noin teknisesti.. :D Oli muutenkin kuin avoin kirja, josta näki heti jos meidän välillä kaikki ei ollut kunnossa.

Mutta enimmäkseen nuo miehet on tietysti olleet sellasta tyyppiä että periaatteessa voisin kuvitella, en välttämättä ole 100% luottanut, täytyy myöntää.. Mutta on niitä uskollisiakin olemassa!! :)

On miehiä joihin luotan ja miehiä joihin en, vaikka en varmuudella mitään niidenkään touhuista tietäisi... Mä olen oikeasti aika peruskyyninen tässä asiassa, mutta uskon silti että pettämättömiä miehiä on olemassa, mullakin on yksi sellainen. Mutta realisti pitää olla, en voi tietää 20 vuoden päähän.

Yhteistyössä