G:onko mielestäsi mahdollista löytää mies joka ei petä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoihminen

Vieras
Ja siinä se kysymys olikin. Tätä palstaa kun lukee, niin tuntuu että kaikki miehet pettävät ja minä se vain sinisilmäisenä luotan mieheeni ja itseasiassa luotan melkein kaikkiin tuntemiini miehiin, etteivät omiaan petä. Olen vissiin tyhmä
:ashamed: :ashamed:

On mahdollista!!

Minun miestäni on joskus petetty ja tämä mies ei IKINÄ tekisi sitä kenellekkään! Se tietää kuinka se sattuu. Siitä syystä voin olla 100% varma, että minut mielummin jätetään kun petetään =)

Mulla on semmonen :heart:

Ja ihan turha tulla vikisemään ettei sitä koskaan tiedä, sillä mä tiedän =)

Kokemusta on sellaisestakin joka petti ja sitten jätti!

Mun mies on oikeesti löytö :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:32 Tallu kirjoitti:
On. Meidän isäntä on semmoinen, enkä ole tippaakaan sinisilmäinen tässä asiassa.

Mä peesaan tätä. Mutta kaikkiin tuntemiin miehiin en luota, koska tiedänkin heidän välillä pettävän...

No, mä olen sitten se pessimisti. Luotan tietty, muutenhan elämä vois olla aika tuskallista ja olenhan mä ollutkin teininä tosta miehestä ihan sekona ja mustiksena, vaikka ite mä olin aikas vikkelä liikkeissäni. Mä ehkä uskon kaikessa siihen, ettei sais vannoa mitään 100%, siis ei mitään. Siihen saa pyrkiä ja pitääkin! Mutta kyllä meissä kaissa vaan asuu se "pettäjäkin"...näin mä uskon ja miehillähän se on ihan tutkittu juttu, miten nitten on se helpompi toteuttaa ja miten ne ei edes pidä sitä omalla kohdallaan niin pahana. Mutta onnellinen ihminen ei hae tällaista seikkailua ja niin ei suurella tod.näkösyydellä käy jos kotiolot ok(vaikka ikävä kyllä tästäkin poikkeavia on). Ja terveen itsetunnon ja omantunnon omaavat miehet ei myöskään tarvitse mitään ulkopuolisia todisteita minuudestaan Ainakin naisilla tutkitusti pitää olla se "vaihde" päällä, että hän tähän tekoon päätyy, eli jotenkin turhautunut elämäänsä ja näin....

Mielestäni ei! Itse naisena olen pettänyt miestäni ja tavallaan lapsiammekin;(((( jo kolmesti 15 vuoden aikana. kamala olo! mieheni tiedän pettäneen mua kolmesti saman naisen kanssa, joten olen kostanut ne kerrat.

hei haloo?! ettehän voi olla 100% varmoja!!??

varmaan teillä itsellänne on parempi olla parisuhteessa, kun ajattelette ettei oma miehenne petä, MUTTA muistettava on, että seisovalla mulkulla EI ole moraalia!! eli tilaisuus viimeistään tekee varkaan, vaikka mies ei itse olisi aktiivinen osapuoli!!

minä en ainakaan ole kertaakaan saanut pakkeja siksi että "sori, olen varattu"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:04 vieras kirjoitti:
hei haloo?! ettehän voi olla 100% varmoja!!??

varmaan teillä itsellänne on parempi olla parisuhteessa, kun ajattelette ettei oma miehenne petä, MUTTA muistettava on, että seisovalla mulkulla EI ole moraalia!! eli tilaisuus viimeistään tekee varkaan, vaikka mies ei itse olisi aktiivinen osapuoli!!

minä en ainakaan ole kertaakaan saanut pakkeja siksi että "sori, olen varattu"
Oikeastaan totta... Nuorena en myöskään saanut koskaan pakkeja vaikka mies oli varattu... Nyt en siis vuosiin ole tietenkään edes yrittänyt!

Mun käsitykseni mukaan ei ole. Ihminen on ihminen ja hyvästäkin ihmisestä voi tulla paha ihminen. Eikä se aina ole mikään valintakysymys, joskus käytöksen muutoksen voi aiheuttaa sairaus. Mulla on tuttavapiirissäni perhe, jossa naisen oli lopulta pakko ottaa avioero - ei uskottomuuden vaan puolison arvaamattomuuden vuoksi - koska lapset jo kärsivät isänsä arvaamattomasta väkivaltaisuudesta. Tämä isä sitten aikanaan kuoli syöpäänsä, mutta jos perhettään kykenee kohtelemaan hyvinkin julmasti, miksei sitten puolisoaan pettämäänkin.

Yhteistyössä