G: onko lapsellasi unipussi vai peitto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä poika nukkuu unipussissa vieressäni, liikkuu niin että peitto pois usein päältä tai minä vahingossa vetässyt pois. Harmittaa kun en aikaisemmin ostanut!

Peitto, mutta heivaa sen päältään aina jossain vaiheessa. Sen takia yleensä nukkuu unihaalari päällä, ettei heti "palellu", jos ei peittoa laiteta ihan heti takaisin päälle. Lapsi kohta 10 kk.

Unipussi jo toista vuotta. Sain 2-kuiselleni lainaksi unipussin ja yöt alkoivat heti pidentyä: alkuun tuli lisää 1 h per yö, kunnes nukkui puoli kahdeksaan! Mutta parasta on kuitenkin ollut se, että siitä asti kun lapsi on nukkunut omassa huoneessaan, MINUN ei ole tarvinnut öisin miettiä että onkohan sillä vielä peitto päällä ja pitäisiköhän nousta tarkistamaan asia...

Ei ole myöskään haitannut seisomaan nousua, aamuisin ainakin seistä nököttää iloisena pinniksen laitaa vasten :o)

Unipussi on ollut yli 2-vuotiaaksi asti (kuumaa kesäaika lukuunottamatta). Lapset ovat potkineet peiton pois ja ovat yöllä heränneet kylmään oloon, eivätkä ole itse osanneet vetää peittoa takaisin päälleen. Unipussi pysyy päällä ja lapsi lämpimänä.

Uusimmat

Yhteistyössä