G: Onko kotinne aina siinä kunnossa että vieraita saisi tulla koska vaan?

kotini on kotini jossa asun eikä mikään näyttelyhuoneisto. sopii tulla koska vaan vaikka tuolla tuulikaapissa on nytkin pieni kenkäkaaos ja olkkarin pöydällä lojuu muutama lehti plus "jotakin muuta" siellä tällä. sohvalta voi siirtää tarpeen mukaan pehmoja tai lehtiä syrjään ja istua siihen ja piankos kahvipöydälle tilaa teen ja pakasteessa on aina jotakin tarjottavaa tai ainakin keksejä kaapissa. Mitä muuta tarvitsisin???? En keksi mitään :laugh:
ja lasten huoneita en siivoa näyttelykuntoon oli sitten joku tulossa tai ei paitsi jos tarvitaan yövieraille patjatilaa. sotkeehan ne vieraiden lapsetkin ihan yhtä lailla kuin omat ja aikuisten vieraiden ei tarvitse lasten valtakuntaan mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:
ihan uteliaisuudesta kyselen, sillä meillä ei todellakaan ole! :ashamed:
Välillä tuntuu ihan toivottomalta siivota.. heti on samannäköistä ja tuolla meidän keittiönlattialla vois ruokkia ainakin pari kanaa :whistle:

Meillä aina tykkään kun on siistiä. Pojan huone vähän erilainen mutta voi senkin vieraille näyttää ja ovet ei kiinni koskaan!

Ei todellakaan ole. Mutta mä en elä elämääni sitä varten, että joku saattaa tulla käymään, mulla on muitakin intressejä kuin olla koko ajan puunaamassa.

Ei ole, ikävä kyllä. Ja minusta sen pitäisi olla suht siisti, jos vieraita meinaa paikalle tunkea ;) Eli vaikka se ei vieraita se sekaisuus häiritsisi, MINUA se häiritsee, jos siis on sekaista vieraiden aikana.

Koti ei ole lähes koskaan edustuskunnossa. Vieraat ovat periaattessa tervetulleita, joskaan en aina yllätysvieraista ilahdu. Ei ainoastaan siksi, että meillä on sotkuista vaan siksi että kotini on myös erakkolinnani, ja joskus haluan olla kotona "rauhassa ruma".

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Koti ei ole lähes koskaan edustuskunnossa. Vieraat ovat periaattessa tervetulleita, joskaan en aina yllätysvieraista ilahdu. Ei ainoastaan siksi, että meillä on sotkuista vaan siksi että kotini on myös erakkolinnani, ja joskus haluan olla kotona "rauhassa ruma".

nii justiin, mäkin möllötän reikäsissä trikoissa, tukka pystyssä, ompa kiva kun tulee yllärivieraita..sit yleensä ei oo mitään vierasvaraakaan, siis pullaa tms..

Kuumimmat

Yhteistyössä