Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Omalla vastuulla! Tämä on minun kotini, eikä minun tarvitse pitää sitä "esittelykynnossa". Täällä asutaan ja ollaan, kuten meille sopii.
Samoin meillä. Eihän muuten esittelykodissa asuta edes
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Omalla vastuulla! Tämä on minun kotini, eikä minun tarvitse pitää sitä "esittelykynnossa". Täällä asutaan ja ollaan, kuten meille sopii.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:No 5minuutin varoitusajalla on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:ihan uteliaisuudesta kyselen, sillä meillä ei todellakaan ole! :ashamed:
Välillä tuntuu ihan toivottomalta siivota.. heti on samannäköistä ja tuolla meidän keittiönlattialla vois ruokkia ainakin pari kanaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Pientä lievää kaaosta löytyy aina![]()
Kuitenkin sen verta siistiä, ettei hävetä asunnon sekavuus
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Koti ei ole lähes koskaan edustuskunnossa. Vieraat ovat periaattessa tervetulleita, joskaan en aina yllätysvieraista ilahdu. Ei ainoastaan siksi, että meillä on sotkuista vaan siksi että kotini on myös erakkolinnani, ja joskus haluan olla kotona "rauhassa ruma".
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Meillä on aina siistiä! En voi sietää yhtään tavaraa väärällä paikalla.
Ja kyllä! Onnistuu myös lapsiperheessä.