G: Onko 3 m 30 cm alle kolme metriä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä pliis!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä pliis!

Vieras
Onko 3,30 m alle 3 metriä? Jos on kolme metriä korkea silta, niin mahtuuko siitä ali 3,30 metriä korkea rekka? Kun onhan tuo 3,30 metriä kuitenkin tavallaan kolme metriä. Ja kai sen verran voi aina huijata?

Tähän ei ole varmaan yhtä oikeaa vastausta, kertokaa pliis oma mielipiteenne.

Mä vaan aattelin, että kai tästäkin voi keskustella, kun tästäkin voi:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1995924-alle-3vuotiaat-ilmaiseksi-puuhamaahan-meneeko-silloin-3v-3kk-vuotias-maksutta/

Voi siin vähän huijata jos kukaan ei tuu kysymään mitään. ;) Ja nehän on vaan suosituksia. Mäki menin pienenä yhteen laitteeseen mis oli 120cm alaraja vaik olin vast 112cm.

Jos painaa kaasua vaan tarpeeksi niin kai se rekka siitä sillan alitse menee, tosin paloja jää matkan varrelle, mutta mitä pienistä :)

(meidän 4½ vuotias oli muuten tänään mennyt bussissa maksutta vaikka lasten lipun hinta pitäisi periä 4-16 vuotiailta, mutta kuski ei ollut veloittanut lapsista mitän vaikka tiesi heidän iät)

Niin mä aattelinkin, että tätä voi ajatella niin monella tavalla. Kyllä se silta sen rekan varmasti siitä päästäisi, kun ei tosiaan ole vielä neljää metriä eikä se muutenkaan ole siltä sillalta itseltään pois onko nyt vähän alle vai päälle.

Yhteistyössä