G: onko 12-vuotias riittävän vanha harrastamaan seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
12- ja 13-vuotiaat pojat kiinni raiskausyrityksistä Ruotsissa
Perjantai 27.11.2009 klo 12.37
Kahta ruotsalaispoikaa epäillään Boråsissa tehdyistä neljästä raiskausyrityksestä, pahoinpitelystä ja seksuaalisesta häirinnästä.

Aftonbladetin mukaan poliisi ei tiedä vielä, tuntevatko pojat toisensa. Boråsissa on viikon sisällä tehty neljä raiskausyritystä.

Lehden mukaan poliisi otti 13-vuotiaan pojan kiinni tällä viikolla. Poikaa epäillään kahdesta seksuaalisesta häirinnästä ja pahoinpitelystä sekä raiskausyrityksestä. Poika on nyt sosiaaliviranomaisten huostassa.

Poliisi pidätti torstai-iltana myös 12-vuotiaan pojan tämän yritettyä raiskata 19-vuotiaan naisen.

Poliisi selvittää nyt ovatko pidätetyt pojat mahdollisesti syyllistyneet muihinkin naisiin kohdistuneisiin väkivallantekoihin.

IL

ei todellakaan ole tarpeeks vanha. Lapsia vielä! Paitsi nykyajan maailmassa tuon ikäiset luulee jo ylittäneen aikuisiän kynnyksen. Itse ainakin olin tuossa iässä vielä lapsi, silloin ku olin.

Minua n. 5 v. seksuaalisesti ahdistelleet n. 10-11v. (max.12 v. ) pojat. ja mahdollisesti jopa raiskasivat (en muista kunnolla ) psykoterapeutti väitti että "Ei ole mahdollista!" pojat ei kuulemma vielä siinä iässä edes pysty siihen.
Pitäisiköhän lähettää artikkeli tuosta? :kieh: