G: Olisitko mieluummin 185cm vai 145cm pitkä?

Nuista kahdesta jos pitäisi valita, niin ehdottomasti 145cm. Oikeasti olen 151cm ja erittäin tyytyväinen tuohon senttimäärään.
Neuvolatätikin vitsaili ensimmäisellä käynnillä, kun tietoja otti ylös ja kysyi pituuttani. "Oot siis 151 pitkä, siis kyllähän tässä voi jo sanoa että PITKÄ". :D
 
Olisin 185, ja oikeasti olen 172. Jos olis alle puolitoista metriä niin sehän luokitellaan jo pienikasvoiseksi("kääpiö" ). Vaikeampaa elämä sellaisella on kuin naiseksi pitkällä. PALJON vaikeampaa. Itsensä puolustaminen, vaatteet, ylettyminen, urheiluvälineet, kalusteet, raskaus/synnytys jne...
 
iuu
Jos olisin muuten siro ruumiinrakenteeltani niin sitten ehdottomasti 145cm, jos taas en olisi siro niin mieluummin se 185 cm pituus siinä tapauksessa. Oikea pituuteni on 163cm.
 
vieras
merkillistä, nämä naiset jotka ovat pitkiä olisivat mieluummin vielä pidempiä, mutta sitten taas lyhkäisemmät olisivat mieluummin vielä lyhyempiä kuin pitkiä...omituista... :D itse olen 176cm ja olisin todellakin mieluummin 185cm kuin 145cm
 
pitkänä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
merkillistä, nämä naiset jotka ovat pitkiä olisivat mieluummin vielä pidempiä, mutta sitten taas lyhkäisemmät olisivat mieluummin vielä lyhyempiä kuin pitkiä...omituista... :D itse olen 176cm ja olisin todellakin mieluummin 185cm kuin 145cm
Tässä piti valita kahdesta ja ilmeisesti sekä pitkät että pätkät ovat niin tyytyväisiä nykyiseen pituuteensa, että valitsevat sen lähimmän lukeman omaa mittaansa!

Mitäpä sitä hyvää vaihtamaan, joten itsekin 175 cm valitisisin mielummin lisää pituutta lisää eli 185 cm kuin pituudesta yhtään pois!
 
Kun pätkä olen (152cm) niin toi 145cm tuntuisi tutummalta. Voisi olla aika hurja muutos, jos yht'äkkiä tulisi kymmeniä senttejä lisää... mutta siis jos aina olisin ollut pitkä, niin kait siihen pituuteenkin tottuisi... Ihan sama.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pitkänä minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
merkillistä, nämä naiset jotka ovat pitkiä olisivat mieluummin vielä pidempiä, mutta sitten taas lyhkäisemmät olisivat mieluummin vielä lyhyempiä kuin pitkiä...omituista... :D itse olen 176cm ja olisin todellakin mieluummin 185cm kuin 145cm
Tässä piti valita kahdesta ja ilmeisesti sekä pitkät että pätkät ovat niin tyytyväisiä nykyiseen pituuteensa, että valitsevat sen lähimmän lukeman omaa mittaansa!

Mitäpä sitä hyvää vaihtamaan, joten itsekin 175 cm valitisisin mielummin lisää pituutta lisää eli 185 cm kuin pituudesta yhtään pois!

tämä on tietysti minun mielipiteeni, mutta jos olisin alle 160cm, niin olisin kyllä tosi masentunut.
 
Anna
Noh, mä olen 145cm, joten kyllä PALJON PALJON mielummin olisin tuon 185cm.

Terveisin kaikki vaatteensa ompelijalla teettävä tai lastenvaateosastolla ostelija.
Ja aina luullaan hirmu nuoreks, vaikka ikääkin jo on..
 

Yhteistyössä