sama =)Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:145cm. Ja 158 suunnilleen oikea pituus.
Komps. Kärsin akrofobiasta.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:145cm. Ja 158 suunnilleen oikea pituus.
mä laitan suuuuuuren peesin! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:185cm, oma pituus 157cm.
Tässä piti valita kahdesta ja ilmeisesti sekä pitkät että pätkät ovat niin tyytyväisiä nykyiseen pituuteensa, että valitsevat sen lähimmän lukeman omaa mittaansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:merkillistä, nämä naiset jotka ovat pitkiä olisivat mieluummin vielä pidempiä, mutta sitten taas lyhkäisemmät olisivat mieluummin vielä lyhyempiä kuin pitkiä...omituista... itse olen 176cm ja olisin todellakin mieluummin 185cm kuin 145cm
Alkuperäinen kirjoittaja pitkänä minäkin:Tässä piti valita kahdesta ja ilmeisesti sekä pitkät että pätkät ovat niin tyytyväisiä nykyiseen pituuteensa, että valitsevat sen lähimmän lukeman omaa mittaansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:merkillistä, nämä naiset jotka ovat pitkiä olisivat mieluummin vielä pidempiä, mutta sitten taas lyhkäisemmät olisivat mieluummin vielä lyhyempiä kuin pitkiä...omituista... itse olen 176cm ja olisin todellakin mieluummin 185cm kuin 145cm
Mitäpä sitä hyvää vaihtamaan, joten itsekin 175 cm valitisisin mielummin lisää pituutta lisää eli 185 cm kuin pituudesta yhtään pois!