G: Oletteko muistaneet miten kumppania vuosipäivänä??

hmm
Minä palkkasin meille huippukokin kokkaamaan kotia mieheni kanssa (hän rakastaa kokkaamista). SItten jäimme kahdestaan syömään romanttisen kolmen ruokalajin + juustojen illallisen=).
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minä palkkasin meille huippukokin kokkaamaan kotia mieheni kanssa (hän rakastaa kokkaamista). SItten jäimme kahdestaan syömään romanttisen kolmen ruokalajin + juustojen illallisen=).
wau! paljos tuollasen palkkaaminen maksoi? oliko tuttu vai mitä kautta löysit? Kokin siis

:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle mies vaan toivottaa hyvää syntymäpäivää (jos sattuu muistamaan), mä yleensä leivon kakun, koska mun mies tykkää leivonnaisista toooosi paljon.
Ai joo, taisin lukea väärin... no ei kyllä vuosipäivääkään vietetä, silloinkin saatan leipoa.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minä palkkasin meille huippukokin kokkaamaan kotia mieheni kanssa (hän rakastaa kokkaamista). SItten jäimme kahdestaan syömään romanttisen kolmen ruokalajin + juustojen illallisen=).
wau! paljos tuollasen palkkaaminen maksoi? oliko tuttu vai mitä kautta löysit? Kokin siis

:D
No, olisi sillä hinnalla käynyt syömässä ravintolassakin (siis yhdessä Suomen parhaista), mutta tuolla tavalla hommaan tuli juju ja mieheni oppi lisää kokkaamisesta. Oli tutun tuttu tämä kokki, mutta itse häneltä asiaan kiinnostusta kyselin =). Ilta oli todella onnistunut ja mukava sitä on vieläkin muistella.
 
meillä
Vuosipäivän juhlat on, koska juhlitaan tapahtumassa jossa aikoinaan tavattiin. tehtiin siitä siis perinne. Käydään ensin syömässä ja sitten juhlimaan. Ekana vuosipäivänä mies oli ostanut mulle lahjan, mä en sille.
 

Yhteistyössä