G:Oletko väsynyt? Uupunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Rv 18
Täällä ollaan ihan myös väsyneitä ja rikkipoikkikatki. Milloin oikein tämä raskausväsymys loppuu??? Missä on mun energinen ja harmooninen keksiraskaus??? Nukuttua ei saa, mutta väsyttää ihan sikana ympäri vuorokauden, mitään en saa aikaiseksi ja kaikki kotihommat jää tekemättä.... Ja ekaa odotan :)
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja olen ihmeellinen tapaus:
Mäkin olin, kunnes aloitin työt :) Ja edelleen on pieniä lapsia, kotihommia ja niitä töitä :D Hassua...
Mä olin 5vuotta kotona enkä useinkaa ollu väsynyt. Kun menin töihin niin olin koko ajan ihan naatti enkä jaksanu tehdä mitään. Nyt äitiyslomalla rv35 ja oon ihan poikki koko ajan. Kaks alle kouluikäistä masuvauvan lisäksi.
 
vieras
henkisesti erittäin kuormittava työ ja siihen päälle ne lapset ja kotityöt ja uuden okt:n pihatyöt...olen väsynyt ja uupunut ja "hoidan" sitä ihan väärin, nytkin punaviinilasillisella
 
Kolmatta odotan, rv 23
Yllättävän pirtee olen nyt lähiaikoina ollu, vaikka olenki raskaana, teen vuorotyötä, ylitöitäkin,hoidan kotia ja perhettä. Vaikka täytyy myöntää, että kodin siisteys kärsii tällähetkellä ehkä eniten, kauhee kaaos tuntuu olevan kokoajan...
 

Yhteistyössä