V
vieras
Vieras
Oletko tyytyväinen omaan peffan kokoon ja muotoon? Minkä muotoisen pepun omaat, ja jos haluaisit/ kokeillut muuttaa nii mitä konstia olet koettanut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko koskaan saaneet kehuja mieheltänne tai onkos muut miehet jossain kehuneet peppunne muodokkuutta tai kokoa...
VoiAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En tiedä. En muista, milloin olisin viimeksi katsonut omaa pehvaani. Ei siis osu kovin usein silmieni eteen. Mutta vielä olen jaksanut sitä mukanani kantaa, joten ei ainakaan ole liian iso.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Olen tyytyväinen. Ennen olin tyytyväisempi, kun pystyin vielä tekemään syväkyykkyä salilla. Sillä saa pyöreän ja napakan persauksen. Mulla on polvet sökönä joten kyykkäilyt on historiaa, mutta liputan ns. Hyvää Huomenta-liikesarjan tekoon, nostaa peppua kivasti eikä rasita polvia.
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Olen tyytyväinen. Ennen olin tyytyväisempi, kun pystyin vielä tekemään syväkyykkyä salilla. Sillä saa pyöreän ja napakan persauksen. Mulla on polvet sökönä joten kyykkäilyt on historiaa, mutta liputan ns. Hyvää Huomenta-liikesarjan tekoon, nostaa peppua kivasti eikä rasita polvia.
Syvä kyykkyjä/Hyvää huomenta -liikesarja? Valaisisitko vähän?
Itsellä on iso persaus, mut suht tyytyväinen oon siihen housut jalassa. Toki toivon laihtuvani ja perseenkin pienenevän.Lähinnä siis nyt tyytyväinen siihen, että vaikka painoa onkin, niin muodot on kohdillaan.
![]()